מארחים בישראל: אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות נערים עד גיל 17 יוצאת לדרך. באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל

מארחים בישראל: אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות נערים עד גיל 17 יוצאת לדרך

אליפות אירופה שתתקיים בישראל החל מאמצע מאי, מפגישה 16 מהנבחרות הטובות באירופה. הכוכבים הצעירים והבאים של הכדורגל העולמי מנבחרות ספרד, הולנד, איטליה, גרמניה ועוד, יגיעו לארץ לטורניר שיימשך כשבועיים. פרוגי שמע מקפטן נבחרת ישראל, מאור ישימרלק קצת על ההכנות, החלומות לעתיד וסיכוייה של הנבחרת להעפיל לשלבים המתקדמים של הטורניר

ישראל תארח את הטורניר היוקרתי לנבחרות הנערים מאירופה, וכמארחת העפילה באופן אוטומטי לשלב הבתים. הנבחרת תשחק בבית עם נבחרות איטליה, גרמניה ולוקסמבורג ומשחקה הראשון צפוי להתקיים ב-16 במאי באצטדיון הכדורגל בראשון לציון. נס ציונה, נתניה, רמת גן, לוד וראשון לציון נבחרו לארח את המשחקים באצטדיונים המקומיים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הכוכבים הגדולים שאנו מכירים, כמו לואיס פיגו, רונאלדו ואפילו אייל ברקוביץ', התחילו את דרכם בנבחרת הנערים והתקדמו לשחק בקבוצות הכדורגל הטובות בעולם, ברחבי הגלובוס, בין היתר בריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וביובנטוס.

זו הפעם השלישית בעשר השנים האחרונות שההתאחדות לכדורגל בישראל זוכה לארח טורניר אירופי חשוב ויוקרתי, לאחר אירוח אליפות אירופה לנבחרות גברים 21U בשנת 2013 וכן אליפות אירופה לנבחרות נשים 19U בשנת 2015. ההתאחדות פועלת בשיתוף פעולה פורה וחיובי עם אופ"א, התאחדות הכדורגל האירופית, ומארגנת טורניר בסטנדרטים גבוהים, על מנת לספק לנבחרות את התנאים הטובים ביותר, ולאוהדים חווית כדורגל מצויינת.

© באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל

מאור ישימרלק, בן 16 וחצי הוא קפטן נבחרת הנערים של ישראל. מאור כבר הספיק לשחק במדי נבחרת ישראל עד גיל 19, אך כרגע המשימה הגדולה היא הצלחה במשחקי אליפות אירופה בישראל: "חודשים רבים אנו נערכים ומתאמנים לטורניר. הנבחרת יצאה למספר טורנירים בינלאומיים בחו"ל וחזרנו עם הצלחות רבות. יש לנו סגל שחקנים טוב ואנחנו מוכנים לקראת תחילת הטורניר. אני חש גאווה רבה לייצג את המדינה ולהיות קפטן הנבחרת. מוטלת עלי חובה לשמור על רמה גבוהה כקפטן והדבר תורם לי רבות לכושר המנהיגות על המגרש. זו הזדמנות מיוחדת ויוצאת דופן לשחק בטורניר החשוב מול הקהל הביתי שלנו וכולי תקווה כי נספק נחת לאוהדים שיגיעו לאצטדיון לעודד אותנו".

מאור
מאור © באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל

על הקבוצה האהודה, מספר מאור כי דווקא פנרבחצ'ה מטורקיה, היא קבוצת הכדורגל האהודה עליו בחו"ל והחלום הגדול שלו הוא לשחק במדיה: "זה החלום של אבא שלי ושלי ואני מקווה שאגשים אותו, בקרוב".

© באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל

ההתאחדות לכדורגל פועלת על מנת שהקהל הרחב יוכל להגיע לאצטדיונים, ותאפשר כניסה בעלותשל 10 ₪ בלבד לכרטיס. בנוסף, ההתאחדות פועלת בשיתוף פעולה עם ארגון ספיישל אולימפיקס וחברי הארגון בעלי מוגבלויות לוקחים חלק התנדבותי במשחקים, תוך שניתנת להם ההזדמנות לסייע בארגון הטורניר רחב ההיקף והיוקרתי.

ההתאחדות לכדורגל בשיתוף עיריית תל אביב מקימה בשבוע הראשון של הטורניר מתחם "פאן זון" בחופי תל אביב שבו הקהל הרחב יוכל להגיע וליהנות מפעילויות ספורט מגוונות ותחרותיות. בנוסף, בחלק ממשחקי הטורניר ולכל אורכו, יוקמו לצד האצטדיונים המאחרים מתחמי פעילויות ספורט חווייתיות.

תגובות