גביע המדינה לנוער: מכבי חיפה ברבע הגמר. גביע המדינה לנוער. צילום: פייסבוק

גביע המדינה לנוער: מכבי חיפה ברבע הגמר

גביע המדינה לנוער מתחיל להתקדם: מוליכת הטבלה, מכבי חיפה הדיחה את הפועל תל אביב לאחר הארכה. מחזיקת הגביע, מכבי תל אביב הופתעה על ידי ראשון לציון

שלב שמינית גמר גביע המדינה לנוער הסתיים היום (ד'). במשחק הראשון שנערך ביום שלישי נפגשו בני יהודה ובית"ר ירושלים בבית וגן. המשחק נפתח ביתרון של הירושלמים 1-0 משער של נאור סבג.

סבג לא עזר לבית"ר להעפיל לשלב הבא - שערים של אביעד בורלא, חם מזרחי וגיל יצחק הפכו את התוצאה בדרך לניצחון 3-1 לכתומים.

במשחק השני נפגשו הפועל באר שבע ורמת השרון. בדקה ה-24, יוני אוזן כבש את השער היחיד במשחק והעניק לבאר שבע את הכרטיס לרבע הגמר.  

מוליכת הליגה, פגשה את הפועל תל אביב שידעה שלגביע יש חוקים משלו, נלחמה אך זה לא הספיק. האדומים כבר עלו ליתרון 2-0 משערים של רמזי ספורי ועדן שרם.  בדקה ה-80 שהכול היה נראה די אבוד עבור חיפה, שובל גוזלן צימק את התוצאה אחרי נגיחה מוצלחת, 2-1.

הדרמה המשיכה, בדקה ה-89 קיבלנו את הגול הרביעי במשחק והשני של חיפה לאחר שער עצמי מצד הפועל תל אביב. הולכים להארכה. שבע דקות מפתיחת ההארכה, יובל יוספוביץ' שלח את מכבי חיפה לרבע הגמר עם שער חשוב. חלום הדאבל של הירוק נשאר קיים. 

מכבי תל אביב מנגד,  איבדה את הגביע לאחר שהפסידה במפתיע לראשון לציון (4-2) אחרי 90 דקות התוצאה הייתה כמו במשחקה של חיפה, 2-2 אבל בניגוד לירוקים, הצהובים לא הצליחו להכריע את המשחק ברגע האמת, ספגו שני שערים והודחו כבר בשלב שמינית הגמר. 

מכבי פתח תקווה ניצחה את הפועל חיפה 4-0 מצמד של אל ג'אפר לטיף ושערים של מיכה קסלר ומוחמד באדיר. הפועל חדרה מליגה לאומית צפון ניצחה 4-2 את הפועל רמת גן מוליכת ליגה לאומית דרום בפנדלים לאחר 120 דקות מכבי הרצליה הפסידה במשחק בית למכבי נתניה משער של שמוליק זאדה.

תגובות