נוער: 8-0 למכבי ת"א על בני יהודה. שמינייה למכבי ת"א על בני יהודה. צילום: פייסבוק

נוער: 8-0 למכבי ת"א על בני יהודה

מכבי ת"א ניצלה את ההפסד של מוליכת הטבלה, מכבי חיפה בכדי להקטין את ההפרש מהפסגה לארבע נקודות בלבד. הצהובים יבצעו מהפך דרמטי בארבעת מחזורי הסיום?

מחזור 26 בליגת העל לנוער הסתיים, ארבעה מחזורים לסיום העונה הכל פתוח. היתרון של מכבי חיפה, שעד לפני מספר שבועות עמד על 10 נקודות עומד היום על ארבע נקודות בלבד. מכבי תל אביב תצליח לעקוף את הירוקים?

היום נערך הדרבי הקטן של תל אביבי כשמכבי תל אביב פגשה את בני יהודה. הצהובים התעללו בבני יהודה עם שמינייה משערים של דור ג'אן, עדן גנדלר (עצמי), שרון גיסו, גיא כהן (צמד), גרץ (צמד), שגיב דרור (פנדל).

על מוליכת הטבלה, מכבי חיפה עברה שבת לא קלה. הירוקים רשמו הפסד מול מכבי פתח תקווה שקוטע רצף של שלושה ניצחונות לחיפה. בדקה ה-63, עוז פרץ העלה את מכבי פתח תקווה ליתרון 1-0, שש דקות חלפו וגידי קניוק כבש את השער השני של מכבי פתח תקווה שמנצחת 2-0, ניצחון שמרחיק אותה שלוש נקודות מהקו האדום. 

הפועל כפר סבא ניצחה 2-1 את הפועל ראשון לציון, מ.ס. אשדוד ניצחה ניצחון ענק את הפועל ירושלים 5-1,  בית"ר טוברוק ניצחה 2-1 את ק"ש והמפגש בין בית"ר ירושלים לרמת השרון הסתיים בשיוויון, 0-0.  

תגובות