ליגת העל לנוער: חיפה עדיין לא אלופה. מכבי תל אביב חוגגת 4-1 על ירושלים. יספיק לאליפות? צילום: פייסבוק

ליגת העל לנוער: חיפה עדיין לא אלופה

הירוקים ניצחו את בני יהודה 3-0 אבל ניצחון של מכבי ת"א על הפועל י-ם הוריד את היתרון של חיפה בפסגה לארבע נקודות, שני מחזורים לסיום. בשבוע הבא: חיפה מול אשדוד השלישית

המחזור ה-28 של ליגת העל לנוער הסתיים ונותרו שני מחזורים עד לסיום העונה. מכבי חיפה תוכל להבטיח את האליפות כבר בשבוע הבא - הירוקים נמצאים ביתרון של ארבע נקודות על מכבי תל אביב השנייה ולא רוצים לאבד נקודות שעלולות להוביל לאובדן האליפות, זאת מאחר ושתי הקבוצות נפגשות לקרב ראש בראש במחזור האחרון.

אתמול (ש') מכבי חיפה פגשה את בני יהודה שדורגה שישית ערב המחזור, למשחק בו היא יודעת שהיא חייבת ניצחון. בליגת הבוגרים הכתומים ידועים כקבוצה המקלקלת חגיגות, אך כנראה שזה עדיין לא קורה בנוער.

השחקנים של אברהם אבוקרט לא התקשו מול בני יהודה, כבר בדקה ה-12 ריאן כבש את הראשון של מכבי חיפה. חמש דקות מאוחר יותר חיפה כבשה את השני, הפעם היה תורו של שובל גוזלן לחגוג. בדקה ה-52 ריאן סגר סיפור עם 3-0 גדול לירוקים וצמד אישי משלו.

מכבי תל אביב ידעה שהפסד שלה יעניק את האליפות סופית למכבי חיפה. הצהובים יצאו למשחק חוץ קליל מול הפועל ירושלים. קבוצת הבוגרים של האדומים מתמודדת על העלייה לליגת העל אבל קבוצה הנוער שוקעת וכבר מזמן ירדה לליגה הלאומית.  הצהובים לא התקשו מול הירושלמים שצברו עד כה העונה שמונה נקודות בלבד. שערים של גיא כהן, דור ג'אן, גיא אביב ושרון זיסו השאירו את הצהובים במאבק על האליפות.

 מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי נתניה 3-2, בית"ר טוברוק הביסה את הפועל חיפה בחוץ 4-1, במשחק מרובה שערים הפועל כפר סבא ניצחה את מכבי פתח תקווה 4-3, קריית שמונה ניצחה את בית"ר ירושלים 1-0, הפועל ראשון לציון הביסה את באר שבע 4-0 ורמת השרון הפתיעה את הפועל תל אביב עם ניצחון ביתי 3-1. 

תגובות