אז: דוגמן ספידו, היום: בעליו של מכון כושר. אלעד ברדע. צילום: רועי ביטון

אז: דוגמן ספידו, היום: בעליו של מכון כושר

אלעד ברדע היה שחיין מצטיין והחזיק גביעים ממגוון תחרויות שחיה בארץ וכיכב בתור דוגמן הבית של חברת "ספידו", אבל בשלב מסוים הוא החליט לשנות כיוון ולעזוב את עולם השחייה. זה היה שווה את זה?

הוויתור השתלם? אלעד ברדע היה שחיין מצטיין בהפועל ירושלים, הגיע למקומות הראשונים במגוון תחרויות שחייה בישראל ואף נבחר לתפקיד דוגמן הבית של מותג ההלבשה התחתונה "ספידו", אבל בשלב מסוים זה הספיק לו.

את אלעד, תפסנו במכון הכושר אגו במודיעין, מכון כושר אותו הקים יחד עם המשפחה בקניון המקומי:"הכל התחיל כשהייתי בן תשע והצטרפתי לקבוצת הילדים של הפועל ירושלים". 

איך הגיבו בני המשפחה על ההצטרפות לספורט החדש?

"המשפחה תמכה בי כי גם הייתי שוחה וגם מתאמן בג'ודו והייתי משקיע בזה המון שעות ותמיד תמכו בי", הוא נזכר.

באיזה סגנונות שחית ואיזה סגנון אהבת יותר?

"שחיתי חתירה, האמת שהתחברתי בעיקר לסגנון הזה, כי הייתי בזה טוב יותר", הוא מגלה. 

איך הרגשת כשהודיעו לך שנבחרת לדגמן את קולקציית החורף של ספידו בארץ?

"זה היה נחמד ולא יותר מזה לא ראיתי את זה בתור קריירה של דוגמן. זה התאים לי שיהיה לי ספונסר לציוד. שחייה זה לא תחום ספורטיבי שמכניס יותר מדי כסף ועשיתי את זה בעיקר כדי לקבל ציוד".

שחייה הוא ספורט תובעני יותר מדי, אתה מוותר על דברים בצבא ובלימודים.
שחייה הוא ספורט תובעני יותר מדי, אתה מוותר על דברים בצבא ובלימודים.
צילום: רועי ביטון

למה החלטת לפרוש משחייה?

"החלטתי לפרוש כי זה ספורט מאד תובעני ובשלב מסויים הייתי צריך להחליט לאן אני רוצה להמשיך, להגיע לאולימפיאדה זה אתגר מאד קשה ובגלל שזה היה מאד בלתי אפשרי עבורי באותה תקופה החלטתי לוותר על זה. כדי לעסוק בשחייה אתה מוותר על המון דברים, גם בצבא גם בלימודים והיה שלב שהחלטתי להפסיק".

במה עסקת אחריי הפרישה?

"בעיקר טיילתי בחו"ל. הייתי בדרום אמריקה, ביקרתי בבארצות הברית ואז חזרתי לארץ להתחיל את החיים". 

מה אתה עושה בימים אלו?

"כיום אני בעלים של מועדון כושר במודיעין, כך שנשארתי בתחומי הספורט שזה דבר שמאד כיף לי, שאני עובד ומתעסק בדבר שאני הכי אוהב. אני מנסה להשפיע על הספורט בדרך שלי ומנסה לפתח את המודעות לספורט בקרב נוער וילדים. בעיר כמו מודיעין שיש בה המון בני נוער, אנחנו נותנים תנאים טובים כדי להצליח בספורט תחרותי. חשוב שיהיה ספורט עממי וספורט תרבותי שדרכו נוכל להגיע בישראל לספורט ברמה גבוהה".

תגובות