דו"ח הצעירים של המחזור ה-18: הרוש המצטיין. צילום: אבי רוקח

דו"ח הצעירים של המחזור ה-18: הרוש המצטיין

שמעון הרוש מגנה של הפועל תל אביב מצטיין המחזור עם שער מדהים, עמיר עגייב אחד הבולטים ולמה צריך להמשיך ולעקוב אחרי חלוץ עירוני רמת השרון?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:
מזל טוב: גוסטבו בוקולי קיבל דרכון ישראלי
• נוער: מכבי חיפה פותחת פער בפסגה

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - שמעון הרוש 

והפעם לפנים משורת הדין, ובאופן חד פעמי השחקן המצטיין של המחזור הוא דווקא בן 26. לשער כל כך מדהים ומהמם של שמעון הרוש מגנה של הפועל תל אביב שפגשה את הפועל רעננה אי אפשר להיות אדישים ולא להזכיר אותו לפחות כמה פעמים.

הרוש כבש את השער השני של הפועל תל אביב במשחק שהסתיים בתוצאה של 4-1 וגם עשה את השער היפה ביותר של המחזור ה-18.

שמעון הרוש.
שמעון הרוש.
צילום: אורן אהרוני

Like - עמיר עגייב 

עמיר עגייב, הקשר/חלוץ של הקבוצה היחידה שמשתקמת לאט לאט בני יהודה אחד הבולטים המחזור שבקרב התחתית של ליגת העל, במשחק בין בני יהודה למכבי פתח תקווה היה אחד השחקנים הטובים על המגרש במשחק שהסתיים בתיקו 2-2 ואף כבש את שער השיווין של קבוצתו בבעיטה מדהימה לחיבורים.

Comment - קני סייף

את קני סייף החלוץ הצעיר של עירוני רמת השרון לא כולם מכירים, סייף רק בן 20 וכבר הספיק לתת ניצחון גדול לקבוצתו כשפגשה את בית"ר ירושלים באצטדיון טדי ביום ראשון. המשחק היה אמור לתת שלוש נקודות קלות לבית"ר, אך לסייף היו תוכניות אחרות בשביל רמת השרון כשכבש את שער הניצחון לקבוצתו במבצע אישי מהמם. 

תגובות