דו"ח הצעירים של המחזור ה-22: ריאן המצטיין . צילום: ראובן שוורץ וגיל נחושתן

דו"ח הצעירים של המחזור ה-22: ריאן המצטיין

קשרה של מכבי חיפה שמשחק כמושאל בהפועל עכו מצטיין המחזור, קני סייף מרמת השרון בלט ואמיר עגייב ממשיך לספק את העבודה אצל בני יהודה המשתקמת

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

 עוד במדור הספורט של פרוגי: 

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - איסמעיל ריאן

קשרה הצעיר של מכבי חיפה, איסמעיל ריאן שפתח את העונה הראשונה שלו בליגת העל אצל הירוקים ולאחר מכן הושאל להפועל עכו, הוא מצטיין המחזור. באחד מהמשחקים היותר מפתיעים של ליגת העל בין הפועל עכו לעירוני רמת השרון ריאן כבש את השער הראשון של קבוצתו ובתום משחק שהסתיים עם שבעה שערים (3-4 לעכו) חגגה הפועל עכו ניצחון חשוב הרבה בעזרת הקשר המצויין שיעזור לה במאבקי התחתית.

ריאן מימין
ריאן מימין
צילום: גיל נחושתן

Like - קני סייף

עירוני רמת השרון כבר יודעת שהיא אחת המועמדות המובילות לרדת לליגה הלאומית בתום העונה הנוכחית. אך נקודת האור היחידה של האריות הוא קני סייף. סייף, שהופיע כבר בעבר בדו"ח הצעירים כשכבש שער ניצחון של עירוני רמת השרון על בית"ר ירושלים כבש גם הפעם ובלט במשחק מצויין אך לא מנע את הפסד קבוצתו שממשיכה לאבד נקודות.

Comment - אמיר עגייב

בני יהודה שפתחה את העונה באופן זוועתי משתקמת לאט לאט זה ידוע. הכתומים עושים כל שביכולתם כדי לא לרדת לליגה הלאומית ועם הרכש הנכון הם בדרך הטובה. בני יהודה שפגשה את הפועל תל אביב לדרבי קטן לא קיוותה להשיג תוצאה טובה ובכלל להוביל במהלך המשחק.

אמיר עגייב העלה את הכתומים ליתרון 1/0 שהוכפל על ידי אוהד קדוסי בדקה ה/62' ובבני יהודה היו באופוריה. לרוע מזלם עומר דמארי השווה את התוצאה עם צמד שערים מהיר וקבע תיקו 2-2 בכל אופן עדיין לא מאוחר לבני יהודה לצאת מהתחתית ולהישאר בליגת העל, עם שחקנים כמו אמיר עגייב היא יכולה לעשות את זה. 

 

תגובות