מי הן המועדות לאליפות ה-NBA?. צילום: קית' אליסון ודארל צ'ן

מי הן המועדות לאליפות ה-NBA?

לקראת שלב הפלייאוף ב-NBA הגיע הזמן לבדוק מי הקבוצות שמועמדות לזכות באליפות האם מיאמי תזכה שוב? או שהפעם אוקלהומה תזכה בתואר הנחשק

הנה אנחנו מתקרבים לשלב המכריע של העונה לריגושים, לסדרות ולאכזבות שלב הפלייאוף ב-NBA. האם מיאמי תשמור על התואר בפעם השלישית ברציפות? או שאוקלהומה תזכה בתואר שהיא מצפה לו כבר הרבה זמן, או שבכלל יוסטון ודוויט יצליחו להנחית את הטבעת אצלם החלטנו לעשות לכם סדר ולהביא לפניכם את הקבוצות הכי חמות בליגה ואת הסיכויים שלהן לאליפות.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

מיאמי היט 

הקבוצה הכי מצליחה בשנתיים האחרונות ב-NBA שכרגע נראית כקבוצה שבהחלט יכולה לקחת אליפות לאחר שהצליחו לשמור על הסגל של העונה שעברה והעונה המשיכו לדרוס את כל הליגה (עם מאזן 40:14) במיאמי היט  בהחלט יכולים להתחיל לפנטז על זכייה שלישית ברציפות.

תסריט אופטימי: מיאמי עוברת בסוויפ את כל השלבים בפלייאוף ומגיעה לסדרת הגמר, מנצחת בגמר גם בסוויפ לברון ג'יימס ה-MVP והחגיגות מתחילות.

תסריט פסימי: לברון ודווין וויד נפצעים לתקופה ארוכת טווח המושכות מוטלות על בוש וריי אלן ולבסוף מיאמי נכשלת ועפה מהפלייאוף מבוישת וחפוית ראש.

אוקלהומה סיטי

נתחיל בזה שכרגע השחקן החם ביותר בליגה משחק שם, קווין דוראנט שכרגע מציב ממוצעים של כ31.6 נקודות למשחק. מבחינת אוקלהומה סיטי זה רק בונוס מטורף ונוסיף את אחד הרכזים הטובים בעולם, ראסל וורסטבוק שחזר מפציעה בצורה יוצאת מן הכלל, הם יוכלו לנצח את מיאמי בסדרה עם השחקנים האלה ויבואו חמים תרומה נוספת תגיע מהספסל ובהחלט הת'אנדר יוכלו לזכות באליפות.

תסריט אופטימי: דוראנט ישחק בצורה מטורפת ויקלע 40 נקודות למשחק, הם יפגשו את מיאמי בגמר ולברון יפצע דוראנט יתן משחק שיא והם יזכו באליפות.

תסריט פסימי: ראסל וורסטבוק לא יתן משחקים טובים ודוראנט לא יבוא מוכן לפלייאוף אוקלהומה יעופו בשלבים מוקדמים והעונה תיגמר בביזיון.

אינדיאנה פייסרס

הגעתו של פול ג'ורג' שהראה לכולם שגדל כאן כוכב ענק תרמה מאוד להצלחה של הפייסרס גם התחלשות של קבוצות פלייאוף כמו לייקרס ובוסטון תרמו להצלחה. הפייסרס כבר הוכיחו שהם יכולים להתמודד עם קבוצות כמו מיאמי ואוקלהומה אבל קשה מאוד לראות שהם ילכו עד הסוף.

תסריט אופטימי: מיאמי, יוסטון ואוקלהומה לא יבואו מוכנות לסדרת הפלייאוף ואינדיאנה תזכה בתואר.

תסריט פסימי: פול ג'ורג' ורוי היברט עם הופעות מבישות בפלייאוף ואינדיאנה תעוף בהתחלה.

יוסטון רוקטס

הקבוצה שהכי שהשתפרה ב-NBA בקיץ האחרון עם הטרייד של דוויט האוורד ובשנה שעברה הבאתו של ג'יימס הארדן יוסטון בהחלט מועמדת לאליפות למרות פתיחת עונה נהדרת לאחרונה נראה קצת חוסר יציבות וירידה ביכולת אבל למרות הכל יוסטון מסוגלת לזכות באליפות.

תסריט אופטימי: דוויט הווארד יוריד קצת אגו וישחק משחק יותר קבוצתי עם ג'יימס הארדן וג'רמי לין-יוסטון יעלו לגמר ויביסו את מיאמי.

תסריט פסימי: דוויט שוב יתפרק כמו שנה שעברה בלייקרס הארדן ינסה להציל את המולדת, אך ללא הצלחה.וישלח את יוסטון לתכנן מחדש את העונה הבאה.

סאן אנטוניו ספרס

הקבוצה "הזקנה" ב-NBA שהוכיחה לנו בשנה שעברה שניסיון, לא קונים בכסף בהחלט יכולה לזכות באליפות בעזרת השלישייה הקטלנית שלה: טוני פארקר, טים דאנקן ומאנו ג'ינאבולי. היא תוכל לעשות צרות להגנה של קבוצות הפלייאוף שתתמודד מולן.

תסריט אופטימי: יגיעו בשחזור משחק הגמר של שנה שעברה והפעם פארקר יצא על ריי אלן שהוא פנוי משלוש שנייה לסיום,והספרס יזכו באליפות.

תסריט פאסימי: השחקנים המבוגרים יפלו מהרגליים וסאן אנטוניו תעוף בסוויפ בשלבים הראשונים.

WELL - למרות כל התחזיות אנחנו עדיין לא יודעים איך העונה תגמר ונאלץ לחכות כדי לגלות מי תהיה האלופה ה-68 ב-NBA. 

תגובות