דו"ח הצעירים של המחזור ה-25: מי המצטיינים?. צילומים: ראובן שוורץ, ראובן כהן ועוז מועלם

דו"ח הצעירים של המחזור ה-25: מי המצטיינים?

עומר דמארי חלוץ הפועל תל אביב אחד המצטיינים והלוהטים של המחזור, קני סייף ממשיך להיות חזק ברמת השרון ומגיע שוב לדו"ח הצעירים וגם מאיזה התנהגות לא היה ניתן להתעלם ותגובה הייתה חייבת להינתן עליה?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - עומר דמארי

עומר דמארי, חלוץ הפועל תל אביב שכבר היה רגל וחצי בחוץ מהאדומים עקב המצב הכלכלי הקשה שבו נמצאת הקבוצה מנצל ככל הנראה את העונה האחרונה שלו בהפועל בכדי לכבוש, ובגדול. אז זה לא סוד שדמארי הוא אחד מעמודי התווך של הפועל שנלחמת בשיניים על כרטיס לאירופה כיום בליגה. באחד המשחקים הלוהטים ביותר בליגת העל בין הפועל למ.ס אשדוד שהסתיים בניצחון 5-4 של הפועל, דמארי כבש צמד שערים מדהימים שתרמו רבות לניצחון של האדומים ועל ההשארות שלהם בפלייאוף העליון באופן רשמי.

דמארי חוגג, יעזוב לבסוף?
דמארי חוגג, יעזוב לבסוף?

Like - קני סייף

קני סייף, חלוץ עירוני רמת השרון והנבחרת הצעירה של ישראל ממשיך לעשות חיל בליגה והאמת גם בנבחרת הצעירה הוא פורח. סייף שהופיע כבר מספר פעמים בדו"ח הצעירים זוכה הפעם לכבוד של ממש. בקרב התחתית בין מכבי פתח תקווה לעירוני רמת השרון היה יתרון מוקדם למלאבסים. אך אז סייף הגיע וכבש צמד שערים ברצף והחזיר את רמת השרון למשחק. לרוע מזלם של האריות המשחק הסתיים בתיקו 3-3 וכרגע הקבוצה מרמת השרון עדיין מועמדת לירידה.

Comment - רובן ראיוס

והפעם מקרה קצת יוצא דופן. נכון בדו"ח הצעירים אנחנו בוחרים את השחקנים הצעירים שבלטו בכל מחזור. אך יש מקרים בכדורגל הישראלי מהם לא ניתן להתעלם ואחד מהדברים שלא ניתן להתעלם מהם בכדורגל הישראלי והעולמי הוא אי הגינות וחוסר ספורטיביות. לצערנו, שלשום במשחק שנערך בין בני יהודה למכבי חיפה רובן ראיוס (27) הקשר הספרדי של מכבי חיפה נכנס בתיקול פראי בשחקן בני יהודה רפי דהן (24). המקרה גרף שלל תגובות חריפות על הקשר הספרדי של הירוקים מצד שחקנים ישראליים בארץ וליגיונרים ישראלים ברחבי אירופה. הפעם אנחנו צריכים להעביר תגובה על ראיוס שפצע פציעה מסוכנת את דהן וכמעט חיסל לקשר הצעיר את הקריירה. נקווה לא לראות מקרים כאלה בכדורגל הישראלי בפרט והעולמי בכלל.

תגובות