צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

סוף השבוע כאן וזה אומר שהגיע הזמן לסיכום השבועי של פרוגי ואתר ישראספורט שמביאים לכם את סרטוני הספורט החמים ביותר ברשת. אז מה היה לנו השבוע? שער עצמי מטופש במיוחד, 'שער העונה' הישר מברזיל ומה קרה במשחק בין ריבר ללאנוס?

כמו בכל סוף שבוע, פרוגי ואתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו את השבוע. הפעם יש לנו שער מטופש, שער מהמם וגם מקרה מצחיק במיוחד מארגנטינה. אז בואו ונתחיל!

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

זה כנראה השער העצמי הכי מגוחך אי פעם. אזילדו מקבוצת נאוטיקו הברזילאית ניסה להרחיק כדור בפעם הראשונה וכמעט הבקיע שער עצמי, אם זה לא הספיק, אז בפעם השנייה הוא "הצליח" והבקיע גול עצמי מטופש ומגוחך במיוחד שלמרות הכל מעלה לנו חיוך קטן על הפנים.


צפו: השער המגוחך

לא בכל יום יוצא לנו לראות סרטוני בדמינטון, אבל אחרי שתראו את הראלי המטורף הזה מגביע אול אינגלנד, תבינו איך הוא צבר מאות אלפי צפיות.


צפו: צפו בסרטון המדהים

כשאינדיאנה פייסרס פגשה את מיאמי היט, פול ג'ורג' הכוכב של הפייסרס עשה דאנק אדיר על הפרצוף של לברון ג'יימס. מה שהפך את הדאנק למיוחד בהרבה, הייתה העובדה שג'ורג' היה מחובר למיקרופון ויכולנו לשמוע את כל המהלך, ואת מה שאמר אחרי הדאנק המפלצתי.


צפו: הדאנק המטורף

השער הזה כבר קיבל את תואר 'שער העונה'. המבקיע הוא ארתור מאיה בן ה/21 מקבוצת אמריקה פוטבול קלאב הברזילאית שכבש שער מטורף שכפי שנאמר, קיבל את התואר המדהים מה אתם חושבים?


צפו: האם זה שער העונה?

ילדון צעיר בערך בן 10 גנב את ההצגה במשחק בין ריבר פלייט ללאנוס בליגה הארגנטינאית. הילד המקסים עשה צחוק מהשוטרים ומהסדרנים במגרש והפך לגיבור לאומי בארגנטינה.


צפו: הסרטון המשעשע

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

 

תגובות