ליגת העל לנוער: רק 0-0 לחיפה מול בני יהודה . צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: רק 0-0 לחיפה מול בני יהודה

מכבי חיפה ובני יהודה נפרדו בתיקו מאכזב, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע נפרדו גם הן ללא הכרעה, גם מכבי תל אביב סיימה בתוצאת תיקו ועירוני רמת השרון השיגה את הניצחון השלישי שלה בליגה

המחזור ה-23 בליגת העל לנוער, נפתח הבוקר (ש') כמאכזב במיוחד לרוב קבוצות ליגת העל שלא הצליחו להשיג ניצחונות ואיבדו נקודות חשובות. זה התחיל במשחק המרכזי בין מכבי חיפה מוליכת הטבלה לבני יהודה שתי הקבוצות הציגו משחק חלש במיוחד ללא הרבה מצבים וסיימו בתיקו מאופס.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

המזל הרע בליגת העל לנוער המשיך כשמכבי תל אביב פגשה את הפועל ראשון לציון ובמשחק חלש של מכבי ספגו אחרי שתי דקות. לקראת סיום המשחק, אופק ברזני השווה את התוצאה של הצהובים שמשיגים גם הם נקודה אחת בלבד. אם חשבתם שהמשחקים ללא ההכרעות הסתיימו אז טעיתם בית"ר ירושלים אירחה את הפועל באר שבע למעין קרב תחתית בדקה ה/84' באר שבע עלתה ל1/0 מפתיע אך בדקה ה/90 אבישי כהן המצטיין השווה את התוצאה ונתן לבית"ר נקודה אחת.

מכבי נתניה ניצחה 1/0 את מ.ס אשדוד משער של איתי מנצור בדקה ה/75', מכבי פתח תקווה רשמה הפסד כואב 3/2 להפועל תל אביב המלאבסים הובילו את המשחק אך יחזקאל שגיב, יאיר שפונגין ועידן כהן הפכו את התוצאה והעניקו ניצחון מתוק לאדומים. עוד הפסד מאכזב הוא של בית"ר טוברוק שסוגרת שבוע שני ללא ניצחון כשהצהובים הפסידו 3/2 לעירוני קריית שמונה

במשחקים הנוספים: הפועל חיפה הביסה 1/0 את הפועל רמת גן ועירוני רמת השרון השיגה את הניצחון השלישי שלה העונה בליגה כשגברה 1/0 על הפועל רעננה.

 

תגובות