צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

סוף השבוע כאן וזה אומר שהגיע הזמן לסיכום השבועי של פרוגי ואתר ישראספורט שמביאים לכם את סרטוני הספורט החמים ביותר ברשת. אז מה היה לנו השבוע? ריקוד מדהים בגשם, תצוגת אוהדים מיוחדת במינה, מפגש מצחיק בין שופט לשחקן כאן אצלנו! ומקרה מרגש במיוחד מהליגה האוקראינית

שבוע גדוש בספורט עבר עלינו, והמון סרטונים עלו לרשת. אתר פרוגי בשיתוף עם אתר ישראספורט מביא לכם את חמשת סרטוני הספורט הטובים ביותר.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

נבחרת הרוגבי של ניו זילנד, המכונה האול בלאקס זכו בטורניר רוגבי שביעיות שנערך בהונג קונג, ולאחר המשחק רקדו את ריקוד ההאקה המסורתי. מה שעשה את הריקוד מיוחד אף יותר זאת העובדה שהוא נעשה בגשם, מה שהוסיף לעוצמה הרבה שגם כך הריקוד מייצג.


צפו: הריקוד המדהים בגשם

אוהדי סטנדרד ליאז' הבלגית (הקבוצה אותה מאמן גיא לוזון) היו במצב רוח טוב לפני המשחק החשוב נגד אנדרלכט. לפני שריקת הפתיחה של המשחקכל האוהדים קיבלו המוני גלילים של נייר טואלט, ובתזמון מושלם השליכו את כולם ויצרו מחזה פשוט מרהיב.


צפו: המחזה המרהיב הישר מבלגיה

בדרך כלל שופטי כדורגל עולים לכותרות אחרי משחקים בגלל טעויות, אך הפעם השופט דניאל בר נתן עלה לכותרות בגלל שעצר התקפה של בית"ר ירושלים אחרי שהוריד את דושאן מטוביץ' המגן הסרבי בנוקאווט מטורף.


צפו: המקרה המשעשע

באוסטרליה יש ספורט מוזר של זריקת גמדים, בברזיל הם דווקא משחקים כדורגל. ההצלחה של קבוצת ג'יגנטס דו נורטה משנה חיים של אנשים בברזיל. הקבוצה משחק על מגרש בגודל מלא עם שערים בגודל תקני, אך יש חוק אחד קצת שונה בו הם יכולים להשתמש - מותר להם להרים חבר לקבוצה על הכתפיים כאשר הם מצבים חומה בבעיטה חופשית.


צפו: החומה המיוחדת מברזיל

ג'אבה קנקאבה מדנייפרו הוכתר כגיבור אחרי שהציל את חייו של אולג גוסייב מדינמו קייב במהלך משחק בליגה האוקראינית. קנקאבה הגיב מהר מאוד כשראה שקפטן דינמו קייב נפל אל הדשא ולא זז כשאחר כך התברר שהוא בלע את הלשון. התקפה של דינמו הסתיימה בכדור שהוגבה לרחבה, ושעור דנייפרו דניס בויקו קפץ לקלוט את הכדור ותוך כדי בעט בפניו של גוסייב שחקנה של דינו איבד מיד את ההכרה, נפל אל הדשא ורק תושייתו המדהימה של קנקאבה הצילה את חייו של גוסייב.


צפו: המקרה המדהים מבלגיה

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

 

תגובות