צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

כמו בכל יום חמישי אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? כלבים גנבים, ספיידרמן הגרסה האמיתית וכמובן קצת כדורסל וכדורגל

השבוע בחמשת סרטוני הספורט של אתר ישראספורט בשיתוף עם פרוגי אנו נלקט לכם את הסרטונים הטובים ביותר השבוע שהיה שבוע עמוס וגדוש בסרטוני ספורט. הפעם יש לנו פארקור, כדורסל וכמובן כדורגל.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

לפני המשחק של ריאל מדריד נגד באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות. סרחיו ראמוס השתעשע באימון הקבוצה שהתקיים באליאנץ ארנה והבקיע שער מדהים שהוא עומד מאחורי השער.


צפו: השער המדהים של ראמוס

כמו שאתם יודעים, פארקור זה מגניב ביותר, ואנחנו חושבים שהאנשים האלו תותחים, אבל כשבנאדם עושה פארקור כשהוא מחופש לספיידרמן זה בכלל מטורף.


צפו: פארקור מדהים בתלבושת ספיידרמן

משתמש יוטיוב השקיע בזמנו הפנוי והכין לנו סרטון מדהים באורך 15 דקות של-150 הדאנקים הכי טובים של עונת 2013/2014 ב-NBA. מטורף!


צפו: 150 הדאנקים הטובים של ה-NBA

ליאונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו? מי שחקן טוב יותר? זה אחד הויכוחים האינסופיים בעולם הכדורגל. סרטון מצויר שעלה ליוטיוב סוגר את לנו את הפינה בצורה משעשעת ביותר.


צפו: מי טוב יותר רונאלדו? או מסי?

איך הייתם מגיבים אם הייתם צועקים בוז לשחקן שעזב את האהובה עליכם ופתאום מגלים שהוא עומד מטר מכם? ג'ימי פאלון ביצע את אחת המתיחות הטובות ביותר שראינו בעולם הספורט. תגובות האנשים גאוניות!


צפו: המתיחה הענקית של ג'יימי פאלון

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

תגובות