נער בן 19 מכר את המכונית בשביל טיפולים במחלה . צילום: מירור

נער בן 19 מכר את המכונית בשביל טיפולים במחלה

1,750 פאונד (שהם בערך 10,500 שקל) זה סכום שאין לרוב הנערים בני התשע עשרה. לכן צ'ארלי אדגוורת', החליט שהוא מוכר את המכונית שלו כדי לממן לעצמו ניתוח

צ'ארלי אדגוורת' בן 19 קיבל את הכינוי "מובי" (כינוי של גברים שמנים עם שדיים) בגיל 13. צ'ארלי סבל ממחלה שנקראת גנקומסטיה, מחלה שגורמת לכך שמתבטאים יותר גנים נשיים מאשר גבריים, ולכן נוצר מצב בו לגברים נוצרים שדיים.

עוד במדור החדשות של פרוגי

הנער הצעיר התבייש בכך מאוד במשך כמה שנים. בהתחלה צ'ארלי היה נער שמנמן ולכן חשב שזה טבעי אבל עדיין התבייש בזה. הוא מספר שהיה הולך עם חולצות לבריכה ואפילו בבית לא הסתובב בלי חולצה, כך שאפילו אמו לא ידעה מהמצב. בנוסף, הוא מרבה להסתובב עם בגדים שחורים ורחבים בכל מזג אוויר ובכל מצב, אפילו בשיעורי חינוך גופני בבית הספר, וגם כשממש חם, כך שלא רואים את זה בבירור.

לפני הניתוח
צ'ארלי לפני הניתוח © מירור 
טור דעה
"הדימוי העצמי הוא קריטי בגילאים אלו"
ליאור אלונה גולדמן
לא מעט בני נוער לא אוהבים את הדימוי העצמי שלהם, ומשתמשים בכדורים, ניתוחים או מפתחים הפרעות אכילה כדי לשנות את המראה שלהם. כתבתנו ליאור אלונה גולדמן, בטור על דימוי העצמי שלנו כבני נוער, העובדה שמספר מקרי ההתאבדות גדל משמעותית, ומנסה לענות על השאלה הגדולה - מי אשם במצב הזה?

הנקודה שזכורה לצ'ארלי כנקודה שבה הוא החליט שהוא חייב להוריד את השדיים שגדלו היה הרגע שהבוס שלו בעבודה אמר לו: "אתה נראה קצת נשי". עקב כך צ'ארלי החליט שהוא יעשה הכל כדי לטפל ב"בעיה". צ'ארלי הרזה מאוד אבל עדיין השדיים שלו לא קטנו והוא הבין שהוא הבעיה, אך עדיין לא היה מסוגל לספר להוריו. בעודו בבית הספר הוא לקח הורמונים וכל מיני סוגים של כדורים על מנת לנסות להיפטר מכך, אבל באופן מפתיע, במקום שהכדורים יעזרו לו, הם דווקא החמירו את הבעיה.

בראיון למירור אמר צ'ארלי: "ניסיתי הכל כדי לגרום לזה להיעלם, אבל ככל שהרזתי זה רק הקצין את הבעיה". צ'ארלי הוסיף ואמר: "החלטתי להעלות בחזרה משקל על מנת שלא יראו שאני בבעיה אלא שיחשבו שזה סתם נובע משומן".

צ'ארלי אחרי הניתוח
צ'ארלי אחרי הניתוח © מירור 

לכן לאחרונה, אחרי שלוש שנים של נסיונות לא מוצלחים הוא החליט שהוא חייב לעבור טיפול שעולה 1750 פאונד (10 וחצי אלף שקל בקירוב). מובן שלנער צעיר בן 19 אין סכום כזה בארנק, ולכן החליט צ'ארלי למכור את רכבו, וולפסווגן פולו משנת 2003, על מנת לכסות את הוצאות הטיפול. עכשיו לאחר שעבר את הטיפול צ'ארלי אומר שהוא מרגיש הרבה יותר טוב והרבה יותר "שלם".

 
תגובות