אמאל'ה: מתקן בפארק שעשועים נעצר בזמן ההפעלה. צילום: צילום מסך מהסרטון

אמאל'ה: מתקן בפארק שעשועים נעצר בזמן ההפעלה

בפארק שעשועים בווילס, נעצרה באופן פתאומי קרוסלת נדנדות ענקית, ושמונה בני נוער נשארו תלויים באוויר בקור עז, כמעט ארבעים דקות עד שחולצו. צפו בסרטון

אתם נכנסים ללונה פארק. מסביב יש דוכנים של אוכל, מלא מתקנים מקושטים באורות צבעוניים ומתקנים מפחידים. נשמע הכי כיף שיש. אך כנראה שכמה בני נוער שבאו לפארק שעשועים ועלו למעין קרוסלה ענקית, לא יזכרו כל כך טוב את החוויה הזאת. 

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

האירוע התרחש במתקן בשם Swing SKY, שבפארק שעשועים שבעיקר קרדיף, בירת ווילס. כשמונה בני נוער היו על המתקן הזה, כאשר הנסיעה נפסקה בפתאומיות, ככל הנראה בעקבות תקלה חשמלית. כך זה נראה: 

 

בני הנוער היו תקועים באוויר כ-40 דקות עד שחולצו על ידי שירותי החירום, כך פורסם במייל אונליין. הטמפרטורה בחוץ הייתה בערך שתי מעלות צלסיוס, כך שבנוסף לפחד מהעצירה הפתאומית וההמתנה לשירות החירום, הם התמודדו גם עם הקור העז. זוהי הפעם השנייה החודש בה מתרחשת תקלה כזאת באחת ממתקני הפארק. 

אלי מאי ג'ונס, בת ה-12, הייתה אחת מהילדות שנתקעו באוויר על הקרוסלה הענקית. אביה שצפה בה מלמטה סיפר: "זה נראה כאילו הם ניסו להתחיל מחדש את זה בערך 20 פעמים." הוא אמר. "מאי-אלי הייתה כל כך גבוהה עד שהיא נראית כמו נקודה. היא הייתה כל כך קרה ומבוהלת. זה הסיוט הגרוע ביותר של כל הורה".

דובר הפארק טען: דובר אמר: "אנחנו כרגע חוקרים את האשמה, והמתקן יחזור לפעולה רק כאשר הבעיה תיפתר והוא יעבוד כמו שצריך. לא נעמיד בסכנה את חייהם של המבקרים. כל הנוסעים נבדקו על ידי צוות הרפואי שלנו, ונתנו שתייה חמה כשהם באו מהנסיעה, וכולם היו של החזרים מלאים יינתנו כמובן, בנוסף להתנצלותנו על כל החרדה שנגרמה להם".

 

 
תגובות