מיום ההולדת הזה אתם בטוח הולכים לבכות מהתרגשות . צילום: פייסבוק

מיום ההולדת הזה אתם בטוח הולכים לבכות מהתרגשות

דילן ג'ונסון הוא נער אוטיסט בן 14, עם תשוקה מיוחדת שטרם נתקלנו בה. ביום ההולדת האחרון שלו, הוא זכה להתרגשות גדולה בזכות הגשמת חלום שקשור לאותה תשוקה. לא תאמינו מה קרה לו

אנחנו מחפשים הרבה מה יכול לעשות אותנו מאושרים יותר: פלאפון חדש, מבחן שנקבל בו 100, אהבה חדשה. אבל לפעמים, הדברים שהכי גורמים לנו לשמחה הם דווקא הדברים הפשוטים והקטנים ביותר. דילן ג'ונסון הוא נער בן 14 בעל אוטיזם. ג'ונסון אוסף, ובעל חיבה מיוחדת לשואבי אבק מאז שהיה בן שנתיים. לכבוד חגיגות יום ההולדת ה-14 שלו, אמו של ג'ונסון, ג'ודי גרין, רצתה לערוך לו מסיבת יום הולדת מדהימה שתהיה בקונספט מיוחד. 

עוד במדור החדשות בפרוגי:

תשוקה מגיל שנתיים
תשוקה מגיל שנתיים © פייסבוק

כדי לממש את המשאלה של בנה, גרין שלחה מכתב לחברת 'קירבי' המייצרת שואבי אבק: "אני פונה אליכם בתקווה לתשובה על בקשתי לבני האוטיסט. כל חייו הוא היה אובססיבי לשואבי אבק. הוא אוהב במיוחד את אלו של חברת 'קירבי', אשמח לתשובה". החברה ענתה לבקשתה, ובסוף השבוע שעבר, דילן חגג כמו כל ילד רגיל את היום הגדול שלו עם חברים, בני משפחה ואולי עוד משהו נוסף שפחות אופיני ליום הולדת 14, הדגמת ניקוי ואקום מיוחד על ידי איש מכירות מחברת "קירבי" בשם אל ארצ'י על פי הדיווח ב-huffingtonpost.

דילן והנציגים מחברת שואבי האבק
דילן והנציגים מחברת שואבי האבק © פייסבוק

אבל זה לא נגמר כאן, בסוף ההדגמה, מוכר שואב האבק, ארצ'י, אמר: "אתה רואה את השואב אבק הזה? הוא שלך. אתה מקבל אותו אז  כדי לך לשמור אותו". אמו של דילן הגיבה בהתרגשות גדולה וכך גם דילן עצמו, "כולנו רק התחלנו לבכות. לא היה לנו מושג שזה הולך לקרות" סיפר ג'ונסון. 

בהחלט היום הולדת הכי טובה בעולם
בהחלט היום הולדת הכי טובה בעולם © פייסבוק
תגובות