ניסתה למכור את שמלתה ברשת ו"זכתה" לגל של בריונות. צילום: אלון אלבכרי

ניסתה למכור את שמלתה ברשת ו"זכתה" לגל של בריונות

קריסטן ליין רצתה למכור את שמלת הנשף שלה כדי לקנות שמלה חדשה, ונתקלה בתגובות פוגעניות ומעליבות. למזלה, בזכות טוב לב של כמה אנשים זה נגמר באופן חיובי

פוסט תמים הפך לפוסט אלים: קריסטן ליין, מטנסי שבארצות הברית, רצתה בסך הכל למכור את שמלת הנשף שלה משנה שעברה כדי שתוכל לרכוש לעצמה שמלה חדשה. הרי בכל יום יש ברשתות החברתיות מאות, אם לא אלפי פוסטים כאלו. אבל היא לא דמיינה את התגובות שהיא תקבל עליו. 

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

שני גברים, שהיא מעולם לא פגשה, החלו ללעוג לה, לכתוב שהיא מכוערת ושמנה. "אני לא מבין למה אנשים שאפילו לא מכירים אותה תקף אותה", אמר אביה. 

סלבס מדברים על בריונות ברשת
"אנחנו לא מכירים את האנשים שאנחנו מקללים לרוב"
שנהב דעבול
תופעת האלימות ברשת עוברת בזמן האחרון כל גבול. קמפיין חדש של המרכז לאינטרנט בטוח, מנסה להילחם בתופעה הזאת. תפסנו את עומרי חיון, חן טל ושון גיטלמן לשיחה על הנושא

לעומתם, היו מספר אנשים טובים שהצליחו לשפר את ההרגשה הפגועה שלה, ודווקא הגיבו שקריסטן יפה גם מבחוץ ובעיקר מבפנים. "קיבלתי הרבה מחמאות ואני לא יודעת איך להגיד לאנשים תודה, כי זה לא קורה הרבה". 

המחיר שביקשה קריסטן עבור השמלה היה 350 דולרים, אבל כאשר הקהילה שלה נחשפה לבריונות שהיא עברה ברשת, הם שלמו עבור השמלה 400 דולרים, וכך היא יכלה לקנות לעצמה שמלה חדשה.  

קריסטן הייתה אסירת תודה על כל התמיכה מהאנשים הזרים, והיא אמרה שכל זה רק נתן לה תחושה של כוח וביטחון, ומקווה שהניסיון שלה יאפשר לבנות אחרות לעמוד מול בריונות ברשת, ולהבין עד כמה הן שוות. "אל תתני לאף אחד לשבור אותך", היא סיכמה.  

תגובות