נער סיני התמכר לאינטרנט וחתך את ידו. צילום: אלכס נסטר

נער סיני התמכר לאינטרנט וחתך את ידו

עד כמה שהכותרת הזאת נשמעת מוגזמת, הסיפור הוא אמיתי. נער בן 19 מסין, החליט שעקב התמכרותו לאינטרנט - חייב לחתוך את ידו. כל הפרטים

כמה מאיתנו לא משקיעים יותר מדי זמן על המכשירים השונים? על האינטרנט או סתם משחקים איזה משחק טיפשי במכשיר? הנער הבא לקח את זה צעד אחד קדימה מדי. וונג הצעיר, בן ה-19, החליט לחתוך לעצמו את היד בעקבות התמכרות.

עוד במדור החדשות בפרוגי:

אמא של וונג הגיעה הביתה וראתה בחדרו שיש מכתב. במכתב כתוב "אמא, הלכתי לבית חולים לזמן מה. אל תדאגי, אחזור עד הערב". הילד ברח מהבית עוד לפני שהמכתב התגלה אך לקח איתו סכין. הוא הלך לאחד הספסלים ושם "איבד" את ידו השמאלית. הוא קרא למונית שהיא לקחה אותו לבית חולים הקרוב, אך השאיר את ידו במקום החיתוך. המשטרה מצאה את היד, אך הרופאים מעריכים כי לא יוכל עוד להשתמש בידו שוב. 

אמו של וונט הצעיר הגיבה על הסיפור ואמרה: "אנחנו לא יכולים לקבל את מה שקרה. זה קרה ממש בהפתעה. הוא היה בחור חכם". ויתר על כך, הפסיכולוג אמר: "שמעתי על הבחור הצעיר שכרת את ידו. אבל אני חושש שהוא עלול להתמכר שוב".

התמכרות לאינטרנט היא בעיה רצינית בסין. יש מספר רב של מרפאות ומחנות בסין, בשביל לטפל בכ-24 מיליון מכורים במדינה. פסיכולוג צבאי שמפעיל מתקן שיקום להתמכרות לאינטרנט מציע לאסור על ילדים מתחת לגיל שבע משימוש באינטרנט וחסימה לנערים מתחת לגיל 18 להיכנס לאינטרנט שבבתי הקפה.

אנחנו מציינים כי מדובר באירוע חריג לחלוטין וכי אין לעשות שום דבר דומה בבית בשביל "לעצור" התמכרות או כל דבר שכזה.

תגובות