לא הכניסו תלמידה - "תצבעי את השיער לצבע נורמלי". צילום: צילום מסך פייסבוק

לא הכניסו תלמידה - "תצבעי את השיער לצבע נורמלי"

המורים של אמיליי ריי, בת 17 מבריטניה, אמרו לה שהיא חייבת למתן את צבע שיערה הג'ינג'י ולהפוך אותו לנורמלי יותר. "צבע השיער מעניק לי ביטחון. אם הייתי צריכה לצבוע את השיער שלי בצבע חום, הייתי מאבדת את זה"

לאמילי ריי, בת 17 מבריטניה, ששערה הג'ינג'י הוא סיממן ההיכר שלה, נאמר על ידי המורים בתיכון שלה שהיא חייבת למתן את צבע שיערה ולצבוע אותו לצבע נורמלי יותר לפני שהיא חוזרת לבית הספר. שערה של אמילי הוא ג'ינג'י באופן טבעי, והיא מבהירה או מכהה אותו כל הזמן. 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

אמילי הייתה נסערת מאוד, ופשוט פרצה בבכי: "כולם מכיר אותי בשם 'הזמרת הג'ינג'ית בצעירה'", היא מסבירה. "צבע השיער מעניק לי ביטחון. אם הייתי צריכה לצבוע את השיער שלי בצבע חום, הייתי מאבדת את זה". 

© צילום מסך פייסבוק

אז איך יכול להיות שבבית הספר נזכרו להעיר לה על צבע השיער דווקא עכשיו? "אמרו לי שצבע השיער שלי היה שנוי במחלוקת בקרב המורים מתחילת השנה", מספרת אמילי. "אבל הם פשוט לא אמרו על זה כלום עד עכשיו ונתנו לזה לחמוק". הדבר המצחיק לטענתה הוא שבזמן הנשף היא זכתה בזכות השיער שלה בפרס התסרוקת הטובה ביותר.

© צילום מסך פייסבוק

אמה של אמילי, מגבה אותה בהחלטה להשאיר את צבע השיער כומ שהוא: "הם לא מבינים מה צבע השיער מסמל בשבילה. המדיניות הרשמית של בית הספר אוסרת על צבעי שיער לא טבעיים בצבעים כמו כחול או ירוק. האם ג'ינג'י הוא לא צבע טבעי?" אמה הוסיפה גם עקיצה לבית הספר ואמרה: "אני חושבת שהחינוך שלה קצת יותר חשוב מצבע השיער". 

 (מקור)

 
תגובות