עוד התאבדות של נערה טרנסג'נדרית: "איבדתי מלא חברים". צילום מסך אינסטגרם

עוד התאבדות של נערה טרנסג'נדרית: "איבדתי מלא חברים"

לאחרונה אנו שומעים המון מקרים של נערים שמתאבדים בעקבות הזהות המגדרית שלהם, אבל "הקש ששבר את גב הגמל" הוא הסיפור של טיילור אלזנה, טרנסג'נדרית בת 16, קליפורניה. מה גרם לדיונים בבתי הספר בעקבות הסיפור של אלזנה? כל הפרטים

טיילור אלזנה טרנסג'נדרית בת 16 שיתפה את קרוביה על כך שהציקו לה בבית הספר פולברוק שבקליפורניה. לאחר שיתופה, היא ככל הנראה לא מצאה עזרה אצל קרוביה והתאבדה ב-2 באפריל. בעקבות המקרה בימים האחרונים קבוצות תמיכה רבות בנושא מעלות שאלות על מה שאנשי החינוך בבית הספר של אלזנה יכל והיה צריך לעשות כדי לתמוך בזהותה, ובכלל בהעלת המודעות אצל תלמידים שמשנים את הזהות מגדרית. 

אלזנה בסרטוניה האחרונים - "זה היה גיהינום"

אלזנה תיארה את מאבקיה באחד מהסרטונים הרבים שפורסמו למעריציה בנובמבר האחרון ואמרה: "אני איבדתי מלא חברים, מלא. וזה היה גיהינום. אני הולכת לבית הספר בכל יום, ואני מקבלת את ארוחת הצהריים שלי ואני יושבת לבד". 

 
 
שוב זה קורה: נער טרנסג'נדר התאבד בגלל המשפחה
שנהב דעבול
בלייק ברוקינגטון, נער טרנסג'נדר מארצות הברית, התאבד בשבוע שעבר. עד יומו האחרון הוא נלחם למען זכויות הקהילה הגאה: "אנחנו צריכים להילחם ביחד, ולשנות את המערכת כולה"

"העובדה שהיא לא יכלה לפנות לאף מבוגר ובנוסף לאף אחד מבית הספר גרמה לכך שהמצוקות הפכו להיות יותר גדולות משום שהיא נאלצה לשתף אותם לבד, היא הייתה יפה ונחמדה" מספר האחראי על הקהילה הלהט"בית בארצות הברית.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

"היא נהגה להשתתף בפגישות במרכז הגאה ומאוד תמכה בבני נוער טרנסג'נדר אחרים" מספר מקס דיספוטי מנכ"ל הקבוצה במרכז.  כדי לתמול באלנזה, דיספוטי פרסם סדרה של קטעי וידאו באינטרנט המתארים את החוויות היומיומיות שלה ומאבקיה. בניגוד לתמיכה במרכז, לאלנזה היה שיחות קבועות עם יועצת התיכון שהובילו לכלום - מנהלי בתי הספר לא נקטו את הצעדים הדרושים.

© צילום מסך אינסטגרם

(מקור)

 

תגובות