הנער מת מהכשת נחש - המשטרה חושדת שהוא התאבד. צילום מסך טאמבלר

הנער מת מהכשת נחש - המשטרה חושדת שהוא התאבד

קשה להאמין: נער חובב חיות אקזוטיות נמצא מת ברכבו שעל ידו סימני נשיכה, המשטרה המקומית מצאה נחש קוברה ששייך לו משוחרר, אך ראיות חדשות שאספו החוקרים מגלות מציאות מזעזעת יותר בקשר למותו

כשהמונח ״בלתי נתפס״ מקבל הגדרה מחדש: גרנט ת׳ומפסון, נער בן 18 מהעיירה אוסטין שבטקסס נמצא ללא סימני חיים בתחילת השבוע שעבר. פראמדיקים מצאו אותו במכוניתו סמוך לקניון בארה״ב ללא רוח חיים במצב קשה, והוא הובהל לבית החולים המקומי, בו הוא נפטר כעבור ימים ספורים. הראייה היחידה שהייתה למשטרה היא סימנים בולטים על פרק כף ידו של ת׳ומפסון.

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

אבל עכשיו מסתבר שהסיפור מקבל תפנית בלתי נתפסת בעלילה. ת׳ומפסון הוא חובב חיות אקזוטיות ואף מחזיק בבעלותו כמה בעלי חיים, ביניהם נחש קוברה ארסי. בבדיקות המשטרה נמצאה סבירות אפשרית שנחש הוא זה שגרם לבין סימני ההכשה בכף ידו של הנער, ובסופו של דבר למוות. הכשה של זוחל שכזה גורמת לכשל נשימתי, שמוביל כעבור חצי שעה בלבד למוות.  

© Tumblr

המוות המסתורי וראיות נוספות שנלקחו הביאו את צוות השוטרים לחקור את האירוע כהתאבדות, מה שאומר שקיימת סבירות גבוהה במיוחד שהצעיר האמריקני הוא זה שאחראי למותו האיטי, בעזרת אחת מחיות המחמד הייחודיות שלו. מלבד הקוברה, בחקירת האירוע נמצאו במכוניתו של הנער האמריקני שש טרנטולות וקרפדה, כולן מאוכסנות במיכלים סגורים בתא המטען.

הטקסני הצעיר עבד בחנות חיות עוד מילדותו. ״הייתה לת׳ומפסון תשוקה לבעלי חיים שהתפתחה בגיל צעיר. הוא הקיף את עצמו ביצורים חיים והוא היה להוט לחלוק את האהבה העצומה שלו לחיות עם חבריו הקרובים ועם בני המשפחה שלו״, אלה הדברים אותם נשאה משפחתו בהספד בהלוויה שנערכה שלשום (ב׳). משטרת אוסטין תדע בוודאות אם נחש הקוברה הוא זה שגרם למותו, רק לאחר הנתיחה שלאחר המוות.

© Tumblr

(מקור)

תגובות