בת ארבע פנתה למשטרה: "יש מפלצות בבית החדש שלי". צילום מסך מהפייסבוק

בת ארבע פנתה למשטרה: "יש מפלצות בבית החדש שלי"

המשטרה עובדת מסביב לשעון כדי לשמור על תחושת הביטחון של כולנו ומקבלת מגוון רחב של פניות, אך לא פעם היא מקבלת בקשות בלתי שגרתיות הגורמות לה לצאת מן הכלים. אחת מהן הייתה של ילדה בת ארבע מארצות הברית, שביקשה לבדוק אם יש לה מפלצות בבית. צפו בסרטון!

פחדתם ממפלצות כשהייתם קטנים? אם כך, סביר להניח שגם אתם תוכלו להזדהות עם הסיפור, שכבר הספיק לרגש את כל האנשים בארצות הברית וכמובן שגם אותנו. סידני פרנברוך היא ילדה בת ארבע המתגוררת בעיר לייקוד השוכנת במדינת קולורדו שבמערב ארצות הברית, אשר על אף גילה הצעיר היא אמיצה יותר ממה שתיארתם לעצמכם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לאחרונה, פרנבוך ומשפחתה עברו לבית חדש, ובת הארבע חשבה כי ישנן מפלצות בביתה, וחששה שהן יפגעו בה ובמשפחתה. בעקבות כך, היא החלטה להשאיר את החששות שלה בצד ולהתגבר על הסיוטים, ופנתה לדיוויד בונדי, קצין משטרה בעיר בה היא מתגוררת בבקשה לעזרה בבעיית המפלצות למרות שאין לו כל ניסיון בצייד של מפלצות.

סינדי עם השוטרים © צילום מסך מהפייסבוק

הקצין מיד השיב לילדה בחיוב ולקח על עצמו את המשימה בידיעה שאחרים עלולים לחשוב שמדובר בדבר מטופש ובבזבוז זמן יקר של קצין. פרנבוך, שכבר יודעת בגיל כה מוקדם כי היא רוצה להיות שוטרת כשתגדל אף סייעה לבונדי לבדוק את החשד לקיומן של מפלצות בבית. אולי זה ישמע לכם טיפשי, אך השניים חיפשו בכל הכיוונים ולא פספסו אף סנטימטר. הצמד הביט מתחת לספה, בין הכריות ואפילו בחצר הקדמית כדי לוודא שאין שום מפלצות.

החדשות הטובות הן שכמובן אין מפלצות בקולורדו, אך אין ספק שהסיפור המקסים הזה גורם לחיוך גדול להימרח על הפנים. "תחושת הביטחון שהקצין העניק לה מדהימה", אמרה מייגן, אמא של סידני לאמצעי התקשורת בארצות הברית. "אנחנו אסירי תודה על כך שאנחנו גרים בעיר שבה השוטר מפנה לילדים תשומת לב כזאת". מפלצות הפעם אומנם לא נמצאו, אך סינדי חולמת להיות בדיוק כמו קצין המשטרה ומקווה שיום אחד גם היא תמצא את עצמה באותה המשימה: "היא רוצה להיות שוטרת כשתגדל ולעזור לאנשים אחרים למצוא מפלצות גם כן", הוסיפה אמה של סינדי.

צפו בסרטון:

גם אתם התרגשתם? ספרו לנו בתגובות!

תגובות