מחזיר צבע לחיים: הנער האוטיסט שריגש את חולי הסרטן. צילום: Patti Crockett

מחזיר צבע לחיים: הנער האוטיסט שריגש את חולי הסרטן

לפעמים למעשה קטן יש השפעה עצומה ועל כך מעיד קרטר קרוקט בן ה-15, שהבין שאין ביכולתו להישאר אדיש לנוכח המציאות. קרוקט אסף חוברות צביעה וצבעים במשך שנה שלמה כדי לגרום לילדים החולים בסרטן להתחיל לחייך. צפו בסרטון

מקרי נדבה הם לשמחתנו דבר נפוץ שאנחנו שומעים עליו לעתים קרובות, אך המקרה הזה בלתי שגרתי, שכן התורם הוא ילד בעצמו, אשר לוקה בתסמונת האוטיזם. הכירו את קרטר קרוקט - רק בן 15 וכבר הספיק לעשות מעשה כל כך נדיב ומיוחד.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

את הרעיון לתרום לילדים חולי סרטן קיבל קרוקט בזמן שישב עם אמו לארוחת ערב כשבאותו הזמן המסעדה שבה ישב גייסה כסף לעמותת St. Judes. קרוקט שאל את אמו מה זו העמותה הזו, היא הסבירה לו שזה עמותה של ילדים חולי סרטן ומאז הכל התגלגל.


במשך שנה אסף קרטר 1500 חוברות צביעה ו-15,000 צבעי פנדה כדי לשלוח אותם לילדים החולים בסרטן.
"אני רוצה להחזיר צבע לחייהם של הילדים ולגרום להם להרגיש יותר טוב", סיפר קרוקט ל-Nowthis".
אמו של קרטר מספרת שהעובדה שהוא הרגיש חמלה כלפי הילדים היא דבר רציני וגדול כי בדרך כלל זה לא משהו שילדים אוטיסטים עושים וזה אפילו ממש קשה בשבילם לעשות את זה, ולכן המעשה הזה הוא בלתי שגרתי.

בנוסף למעשה הנדיב של קרטר, כאשר חברת CHILI'S  שמעו על הפרויקט הזה הם תרמו כרטיסי מתנה, בצק דמוי פלסטלינה, כובעים ושלל מתנות נוספות. קרטר וחבריו העמיסו את הרכב שלהם בכל המתנות ונסעו מניו ג'רזי לממפיס כדי לחלק את השלל לילדים החולים. אנחנו התרגשנו ואתם? ספרו לנו בתגובות!

תגובות