ויכוח סתמי הוביל לפציעה: בן 15 נדקר במהלך קטטה. צילום: shutterstock. אילוסטרציה

ויכוח סתמי הוביל לפציעה: בן 15 נדקר במהלך קטטה

בעקבות ויכוח בין נערים מאשקלון, נחבל בסוף השבוע שעבר נער בן 15, שטען כי היה מעורב בתאונת דרכים. לאחר שהמשטרה חקרה את הנושא, התגלה כי האמת מאחורי האירוע היא קטטה, שגרמה לפגיעה בו

ויכוח סתמי בין נערים בעיר אשקלון, הסתיים בפציעתו הקשה של אחד מהם - קטין בן 15, שנחבל במהלך קטטה. הנער טען כי היה מעורב בתאונת דרכים עם אופניו החשמליים, אך מידע שהגיע לידי השוטר הקהילתי וחקירת מחלקת הנוער במשטרה, הביאו לגלות כי הקטין היה מעורב בקטטה במהלכה נדקר בפלג גופו העליון. החשוד במעשה, גם הוא קטין, עוכב אתמול לחקירה והיום האריך בית המשפט את תנאי שחרורו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"משטרת ישראל פועלת בדרכים שונות בקרב בני הנוער, החל מפעילות הסברה וכלה בחיכוך יום יומי ביניהם. המטרה העיקרית לחנכם לציות לחוק ושמירת ערך חיי האדם. במקרה שארע ויכול היה להסתיים באופן טראגי, הפך ויכוח סתמי לפציעה קשה של נער בנקל", אמרו במשטרה בעקבות המקרה.

הדיווח שהתקבל במשטרה בערבו של יום חמישי האחרון על פציעתו הקשה של נער שטען כי נפצע בעקבות תאונת דרכים עצמית עם אופניו החשמליים, התברר כמופרך, כאשר בבוקר יום שישי התקשרה אמו של הנער אל השוטר הקהילתי ודיווחה לו כי בנה למעשה נדקר וכלל לא היה מעורב בתאונת דרכים. השוטר הקהילתי מיהר להגיע אל מיטתו של נער בבית החולים וגבה את גרסתו לאירוע. גם אז התקשה הנער לדייק בפרטי המקרה, אך מידע נוסף שהגיע לידי השוטר הקהילתי מידי אמו של הנער, הביאה לחשוף את זהותו של החשוד במעשה.

אילוסטרציה
אילוסטרציה © shutterstock

פרטי המקרה והמידע שהתקבל הועברו לידי חוקרי מחלק הנוער שפעילות אותה ערכו הביאו לאתר את החשוד ולהעבירו לחקירה במשרדם. מהחקירה עולה כי בין הנדקר לחשוד במעשה, קטין אף הוא, היה ויכוח מילולי סתמי לפני כחודש ימים סביב "מעמדו" של אחד מחבריו של הנדקר. לאחר ויכוח זה, נפרדו דרכם של המעורבים וכל אחד המשיך בדרכו ובלימודיו. במהלך החודש החולף, החליפו השניים מסרונים ובמהלכם קבעו להיפגש לשיחה בפארק בשכונת ברנע באשקלון. החשוד שהיה משוכנע כי אכן מדובר בשיחה הגיע למקום, אבל חימש עצמו בסכין, לטענתו לשם הגנה עצמית. "אנו ננקוט ביד נוקשה כלפי אלו שיגלו אלימות ויסכנו חיי אדם", הדגישו במשטרה עקב המאורע האלים.

לאותו מפגש הגיע הנער שנדקר עם מספר חבריו ותוך זמן קצר החלו מכים את החשוד והוא שחשש לחייו הוציא את הסכין שהביא עמו למקום. בשל החשכה במקום והאלימות בה נקטו המעורבים, נפצע הנדקר בפלג גופו העליון והחשוד במעשה שנבהל מתוצאות המעשה החל נמלט. הנער שנדקר סרב לחשוף את המקרה שארע ועל כן דיווח כי היה מעורב בתאונת דרכים עצמית ופונה לטיפול רפואי דחוף בבית החולים בעיר.

כאמור, פעילות חקירת המשטרה הביאה לאיתורו של החשוד ובתום חקירתו אתמול הוא שוחרר בתנאים מגבילים והיום לבקשת המשטרה האריך את תנאים אלו בית המשפט למשך 30 ימים. חקירת המשטרה נמשכת וצפויים להיחקר מעורבים נוספים.

תגובות