אפשר לתרום איברים דרך הפייסבוק?. תורמים איברים בפרופיל. צילום: פייסבוק

אפשר לתרום איברים דרך הפייסבוק?

היוזמה החדשה של מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, הצליחה לעודד עמותות וארגונים רבים ברחבי העולם לתרומת איברים. במסגרת היוזמה החדשה, תוכלו להכריז על רצונכם לתרום איברים בפומבי בדף הפרופיל

החל מיום ג' השבוע, הרשת החברתית "פייסבוק" זוכה לתואר מצילת חיים. מייסד הרשת, מארק צוקרברג, הודיע על אפשרות חדשה שעשויה להציל חיים של מאות אלפי אנשים ע"י הוספת סטאטוס מוכן או לא מוכן לתרום איברים לאחרים.

עוד על פייסבוק: הרשת החברתית הפכה להיות מקור המידע העיקרי של גנבים

צוקרברג אמר שמטרת האפשרות החדשה היא להעלות את מספר התורמים הפוטנציאליים, כך שמאגר תורמי האיברים ברחבי העולם יהיה רב ככל האפשר. קבוצת "תורמים חיים אמריקה", הקבוצה שעובדת עם פייסבוק על התוספת החדשה, מסרה כי למעלה מאלף משתמשים כבר הוסיפו לפרטים האישיים שלהם את הכותרת "תורם איברים", רק במהלך היום הראשון להכרזה על האפשרות.

התוספת החדשה מכילה גם לינקים לרשימת מדינות שבהן יכולים המשתמשים להירשם באופן רשמי כתורמי איברים. עוד נמסר, כי עד יום רביעי בבוקר קרוב ל-18,000 משתמשי פייסבוק השתמשו בלינק. אם כי יש לשמור על אופטימיות זהירה. דוברת החברה אמרה כי עדיין לא ברור כמה מתוך 18 אלף הנרשמים, אכן עקבו אחר ההוראות והתנאים. 

יוצא האח הגדול 4, קותי סבג, לא מפסיק לספק כותרות לתקשורת. אחרי שאתמול דיווחנו לכם כי סבג עומד להגיש תוכנית אירוח בערוץ 24, עתה הגיע למערכת "פרוגי" מידע במייל האדום, על כך שסבג ובת זוגו יאנה יוסף, מחפשים אחר דירה באזור מרכז הארץ.

כנסו כדי לקרוא על תוכנית הטלוויזיה שקותי יגיש

יוסף וסבג העלו כבר תמונות מסוף השבוע המשותף שלהם בבית שמש, מה שמגלה לכולנו שמערכת היחסים כבר הפכה להיות חזקה ויציבה בין השניים. אחרת למה יוסף ישנה בבית משפחת סבג בבית שבבית שמש? 

אך נראה כי השניים מחפשים פרטיות להמשך מיסוד הקשר, ולכן שני פליטי הריאליטי החלו במסע חיפושים אחר דירת החלומות ברחבי אזור המרכז. המלצת "פרוגי" היא דירת שלושה חדרים בעיר הזוגות הצעירים מודיעין, ממנה יוכלו לנסוע לצילומים לקמפיינים בתל אביב בתוך חצי שעה, וגם ליהנות מתעריפי שכירות נמוכים יותר מאלה שבתל אביב. 

אז מי יודע, אולי בעוד כמה שבועות נספר לכם שהשניים עומדים להתחתן, ואז, הם יזכו בתואר הזוג הראשון שיצא בזכות הריאליטי "האח הגדול" והתחתן בישראל. 

תגובות