בזכות הילדה: האם קנתה חנות נעליים כדי לתרום לנזקקים. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של carriejernigan@

בזכות הילדה: האם קנתה חנות נעליים כדי לתרום לנזקקים

בקשה קטנה ותמימה של ילדה מתוקה הובילה את אימה לקנות תכולה שלמה של חנות נעליים כדי לתרום 1,500 זוגות לילדים נזקקים

מה עושים כשבמהלך סיבוב קניות הבת שלך מבקשת לקנות זוג נעליים נוסף לחבר מהכיתה שהנעליים שלו קטנות עליו? מסרבים לילדה הקטנה בנימוס? אולי קונים וממשיכים. אם אחת חשבה שכל זה לא מספיק והחליטה לקנות את כל תכולת החנות ולתרום הכל לאנשים מעוטי יכולת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

קארי ג׳רניגן מארצות הברית לקחה את ילדיה לסיבוב קניות כדי לרכוש להם נעליים חדשות. המשפחה חיפשה נעליים בחנות שעומדת להיסגר ולאחר שהבת הקטנה בחרה נעליים עבורה היא  פנתה לאימה בבקשה לא קונבנציונלית. היא ביקשה ממנה לקנות זוג נוסף של נעליים בשביל חברה לכיתה שהנעליים שלו כבר קטנות עליו. האם השיבה בחיוב וקנתה מיד את הנעליים אך המחשבה על כך שיש כל כך הרבה ילדים שאין להם את היכולת הכלכלית לקנות מוצר בסיסי כמו נעליים שתואמות את מידתם לא הניחה לה.

היא החליטה לעשות מעשה, ניגשה למוכר ושאלה אותו כמה יעלה לה לרכוש את כל תכולת החנות כשהיא צוחקת, היא בעצמה לא חשבה שהיא באמת תעשה את זה ושאלה רק כדי לבדוק. האם נתנה למוכר ההמום את מספר הטלפון שלה כדי שיוכל לבדוק את הפרטים ולחזור אליה עם תשובה. מאוחר יותר מנהל החנות התקשר אליה והודיע לה שתכולת החנות היא 1,500 זוגות נעליים וג׳רניגן מיד הודיעה לו שהיא תקנה אותן.

מאז היא ומשפחתה מחלקים את זוגות הנעליים לילדים מהותי יכולת מהקהילה בה הם חיים. כאשר התראיינה היא סיפרה כי "אם תשאלו את הילדים שלי מה הם רוצים להיות כשהם יהיו גדולים הם יגידו לכם שהם ירצו להיות אדיבים, אז לא אכפת לי מה הם יעשו בחיים, כל עוד הם יהיו אדיבים ואנשים טובים״. עם אמא כזאת תסכימו איתנו שיש להם מודל לחיקוי מוצלח במיוחד.



תגובות