רגע לפני: נבחרת המתנדבים מתכוננת למסע באירופה. צילום: אמיר יעקב

רגע לפני: נבחרת המתנדבים מתכוננת למסע באירופה

הם התנדבו ותרמו מעצמם לאחרים ולסביבה וזכו במסע של פעם בחיים ברחבי אירופה במסגרת Coca Cola WoW tour 2019. רגע לפני שהם ממריאים, תפסנו אותם במפגש הראשון שלהם. צפו

בשיתוף עם קוקה קולה

כמה טוב לראות נוער שנותן מעצמו למען האחר ולמען הסביבה. בין כל האמירות השונות על הדור של היום, בני הנוער שזכו במסע של פעם בחיים באירופה מוכיחים שהסטיגמה כלפי הדור ממש לא נכונה ולא מוצדקת. 16 צעירים מתוך מאות אלפים שהתנדבו, זכו לטוס למסע ה-WOW TOUR השנתי של קוקה קולה שהפעם יתרחש ברחבי אירופה. פגשנו את נבחרת 2019 לשיחה ראשונה וגילינו שהם היו מעורבים חברתית והתנדבותית גם לפני המסע ואף חלקו איתנו את המחשבות לקראת ההמראה בשבוע הבא.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 
עם J בלאווין בפסטיבל WOW
עם J בלאווין בפסטיבל WOW © אמיר יעקובי

פרויקט "וואו טור" של קוקה קולה מתבצע באמצעות שיתוף פעולה עם עמותת "רוח טובה" המאגדת את כל הזדמנויות ההתנדבות בישראל. הצעירים נרשמו להתנדבות באתר המיועד ויכלו לתרום שעות פעילות קהילתיות בעשרות עמותות שונות ברחבי הארץ. להתנדבות בשאר השנה, ניתן לפנות לעמותת "רוח טובה" המחברת בין אנשים המבקשים להתנדב לבין עמותות הזקוקות למתנדבים במשך כל ימות השנה - תוכלו למצוא מאגר נרחב של סוגי התנדבות לכל הגילאים, לפי מקום המגורים, יכולת ההתחייבות ותחומי עניין.

בשיתוף עם קוקה קולה

תגובות