מחמם את הלב: הילד שהפגין אדיבות כלפי חברו לכיתה. צילום מסך מפייסבוק

מחמם את הלב: הילד שהפגין אדיבות כלפי חברו לכיתה

אדיבות וחמלה כלפי האחר אלו תכונות חשובות; וילדים, כמו ילדים, מוכיחים לנו פעם אחר פעם עד כמה הלב שלהם מלא בטוב ובתמימות ועד כמה אנחנו צריכים לשאוב מהם השראה

אנחנו תמיד אוהבים לכתוב על מקרים משמחים וטובים שמראים את האדיבות של אנשים אחד כלפי השני. מקרה כזה שימח אותנו במיוחד ולגמרי עשה לנו את היום. כריסטיאן מור בן ה-8 מקנזס, הפגין אדיבות ורגישות רבה, על אף גילו הצעיר, כלפי קונר, חבר לכיתה בעל צרכים מיוחדים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כאשר מור נכנס לשטח בית הספר הוא הבחין בקונר שנמצא בחצר, כשהוא מכווץ בפינה, מבוהל ובוכה. בלי להסס מור הצעיר ניגש אליו והרגיע אותו עד שהגיע הזמן להיכנס לכיתה. אמו של כריסטיאן, קורטני, כתבה על המקרה המרגש: "ראיתי אותו על הרצפה ביחד עם קונר, כשקונר בכה בפינה והוא ניחם אותו. הוא תפס את ידו וליווה אותו לתוך הכיתה. הם חיכו בחוץ עד הצלצול ואז נכנסו פנימה. השאר היסטוריה, יש להם קשר מעורר השראה". 

© צילום מסך מפייסבוק

אמו של כריסטיאן כל כך התרגשה מהפעולה של הבן שלה כלפי חברו לכיתה שהיא ציללמה תמונה של השניים מחזיקים ידיים ופרסמה אותה ברשתות החברתיות. מאז התמונה שותפה אלפי פעמים. אמהותיהם של שני הבנים מקוות שהקשר שלהם ייתן השראה לאחרים - להיות יותר אדיבים כלפי אחרים. 

 

 

תגובות