מרגש: המנהל שנחלץ לעזרתה של תלמידה בודדה. צילום: adobestock

מרגש: המנהל שנחלץ לעזרתה של תלמידה בודדה

בידוד חברתי הוא לא משהו קל לילד או לילדה שחווים אותו. אבל, המצב הזה לא נעים גם עבור הורי הילד ואפילו עבור צוות בית הספר. מנהל אחד ממישיגן, ארה"ב, החליט לעשות משעה כששמע שאחת מתלמידותיו הסובלות משיתוק מבלה לבדה את זמן ההפסקה

מה עושה מנהל בית ספר יסודי ששומע שאחת מתלמידותיו מבלה את כל ההפסקות שלה לגמרי לבד? הוא מקדיש מזמנו האישי כדי לשבת איתה בזמן ההפסקה ולשחק איתה. אבל זה לא נגמר רק פה, הוא כמובן גם דאג לכך שהיא לעולם לא תצטרך לשבת לבדה שוב.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לוסי טיילור סובלת משיתוק וזהו אתגר עבורה למצוא חברים וחברות בבית הספר היסודי בו היא לומדת במישיגן. אמה של לוסי - דון אליזבת' טיילור, החליטה לפרסם פוסט בפייסבוק על ההתמודדות של בתה בתחום החברתי. אבל לצערה, אף אחד לא הבחין בו מלבד מנהל בית הספר - ג'רמי תומפסון. 

My girl! You can barely see her face and still...look at that smile! What an incredible friend she has in Mr. Thompson. Thank you!

פורסם על ידי ‏‎Daun Elizabeth Taylor‎‏ ב- יום שלישי, 17 בספטמבר 2019

למחרת, המנהל תומפסון ישב בזמן ההפסקה עם לוסי הקטנה ואמה מספרת שהיא הייתה מאושרת מהמחווה. "אתמול היא לא שיחקה לבד בזמן ההפסקה. המנהל שלה, מר תומפסון, פינה מזמנו ובילה איתה בזמן ההפסקה. הוא עשה לה את היום ועזר... המנהל משמש דוגמה בצורה נפלאה לילדי ביתה ספר".   

מאז אותו יום, המנהל האכפתי דאג גם לארגן קבוצת ילדים שישבו וישחקו ביחד עם לוסי במהלך ההפסקות. הילדים המתוקים מכנים את הקבוצה החדשה בשם "חבורת בועות הסבון". מתוקים!

 
תגובות