הלו, משטרה? אפשר להזמין ארוחת ילדים. צילום: adobestock

הלו, משטרה? אפשר להזמין ארוחת ילדים

מה עושה שוטר שמקבל שיחה למוקד החירום ובצד השני של הקו נמצא ילד בן חמש שמבקש להזמין ארוחת ילדים? את מה שקרה אחר כל גם אנחנו לא צפינו

השוטר הבא לקח את השבועה שלו לשרת ולהגן על האזרחים לרמה חדשה לגמרי, כשילד קטן חייג למוקד החירום, 911, כדי להזמין אוכל עבור אחותו הקטנה. אנתוני בונילה, הסדרן של תחנת המשטרה בעיר מסה שבאריזונה, ארה"ב, היה מופתע והמום, כשקיבל לפני כמה ימים שיחת טלפון מילד בן חמש בשם צ'ארלי סקאבלונד עם בקשה לא שגרתית בכלל. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בהקלטה המתוקה להפליא ששחררה תחנת המשטרה לרשתות החברתיות, ניתן לשמוע את קולו של סקאבלונד המתוק כשהוא שואל את השוטר אם הוא מדבר עם מק'דונלדס. כאשר בונילה ענה לו שהוא לא מדבר עם נציג של רשת מזון מהיר, סקאבלונד הצעיר פשוט ביקש ארוחת ילדים, לפני שהוא ניתק את הטלפון.

בונילה, לא התעלם משיחת הטלפון המוזרה והחליט לחייג בחזרה וביקש לדבר עם הוריו של צ'ארלי. השוטר שוחח עם אביו של הילד הצעיר והנחוש וסיפר לו על השיחה שהתקבלה במוקד. אחרי שהשניים צחקו קצת, הציע בונלי ששוטר יעבור בביתם כדי לוודא שאין שום מקרה חירום שמצדיק עזרה. 

אפ חשבתם שפה נגמר הסיפור, אתם טועים. רבע שעה לאחר השיחה המצחיקה, קיבלה המשפחה ביקור מפתיע מאחד משוטרי התחנה - רנדולף ולדז, שמסר לצ'ארלי הרעב ארוחת ילדים. השוטר, ניצל אתהביקור שלו כדי להסביר לילדון המתוק את התפקיד של מוקד החירום ומתי מתקשרים אליו. 

 

 

 

תגובות