אסור לדוג על ג'ירפה: החוקים המוזרים מרחבי העולם. צילום: adobestock

אסור לדוג על ג'ירפה: החוקים המוזרים מרחבי העולם

להוריד את המים באסלה, לשחק בינגו, לשבת על ג'ירפה - אם כל אלו נשמעות לכם פעולות פשוטות ושגרתיות, תחשבו שוב, כי לא בכל העולם זה כזה פשוט. אספנו לכם עוד כמה חוקים מוזרים שפשוט לא יכולנו להתעלם מהם

 
לכל מדינה יש חוקים משלה, חלקם מאוד הגיוניים וחלקם פחות. במקרה של החוקים הבאים - הם לא רק לא הגיוניים, אלא הם גם מאוד מוזרים. אם חשבתם שבחלק הראשון של הכתבה הצגנו לכם חוקים לא שגרתיים, חכו שתקראו אילו חוקים אספנו לכם הפעם.
 
עוד בערוץ המגזין של פרוגי:
 
תתאפקו עד הבוקר
 
בשוויץ, אם אתם גרים בבניין, אסור לכם להוריד את המים באסלה בין השעות עשר בלילה עד שבע בבוקר. חוק זה נקבע מכיוון שהורדת המים יוצרת רעש, ויש לשמור על השקט בשעות הלילה. אנחנו רק לא מבינים איך הם בכלל שומעים את המים? או שקירות הבתים בשוויץ מאוד דקים או שהמים שלהם מאוד רועשים. בכל מקרה, למרות שהחוק הזה מאוד מוזר יש לו דווקא יתרון סביבתי - פחות הדחות, פחות בזבוז מים.
 
מאמי, זה אסור
מאמי, זה אסור © adobestock
 
חמש שעות ודי
 
בצפון קרוליינה, משחק בינגו לא יכול להימשך יותר מחמש שעות. אנחנו בכלל תוהים למי יש כוח לשחק בינגו במשך יותר מחמש שעות, אך אם בכל מקרה תרצו לעשות זאת, תוודאו לפני זה שאתם לא נמצאים בצפון קרולינה.
 
חשוב לזכור!
 
הנה חוק שלדעתנו אף אישה לא תתנגד אליו. בסמואה, זה לא חוקי לשכוח את יום ההולדת של אשתך. אמנם בסמואה זה נגד החוק, אך המלצה חמה מאיתנו אל כל הגברים ברחבי העולם, גם לא בסמואה - גם לכם כדאי מאוד לא לשכוח. מעניין מה החוק אומר לגבני נשים ששוכחות את יום ההולדות של בן הזוג שלהן?
 
אוי ואבוי לגבר שיישכח את יום ההולדת של בת הזוג שלו!
אוי ואבוי לגבר שיישכח את יום ההולדת של בת הזוג שלו! © Fotolia
 
אל תדוגו על ג'ירפה... 
 
מוכנים לחוק הכי מוזר שאי פעם שמעתם?  בשיקגו, אסור על פי חוק לדוג דגים בזמן שאתם יושבים על ג'ירפה. כן כן, קראתם נכון. מעניין איזה מקרה קרה בשיקגו שגרם להם לחוקק חוק שכזה ואיך בכלל הכניסו ג'ירפה לתוך מאגר מים?!
 
רק חצאיות בבקשה
 
לא ברור למה, אבל באינדיאנה, יש חוק האומר כי אסור להלביש בובת ברבי בבגדים של קן. לא ברור אם חוק זה קיים מטעמי מגדר או לא, אך לדעתנו גם ברבי היא אישה חזקה ועצמאית שיכולה להחליט איזה בגדים היא לובשת. אינדיאנה? תשקלו את החוק מחדש.
 
תוציאו את הגלידה מהכיסים
 
אם חשבתם שעד עכשיו החוקים היו מוזרים, אתם תופתעו לגמרי מהחוק הבא. באלבמה, אסור להסתובב עם גביע גלידה בכיס האחורי של המכנסיים. מי שנתפס עם גביע גלידה בכיסו האחורי עלול אפילו להישלח לכלא! ואנחנו באמת תוהים איזה אדם ירצה לשמור גביע גלידה בכיס המכנס האחורי - מעבר לכך שזה לא חוקי, זה מאוד מלכלך ובכל אופן אנחנו מעדיפים את הגלידה שלנו ביד,  כדי שנוכל ללקק אותה ולא בכיס.
 
גלידה: לא בכיס האחורי
גלידה: לא בכיס האחורי © adobestock
 
גורילות מחוץ לתחום
 
את הרשימה המוזרה שלנו סוגר החוק הבא שחוקק במסצ'וסטס. אם אחד מתושבי מסצ'וסטס מתכנן לאמץ גורילה בקרוב, חשוב שידע כי על פי חוק אסור לאדם לנהוג אם במושב האחורי של הרכב יש גורילה. אולי בכלל כדאי להרכיב את הגורילה על אופניים (בתקווה שהן לא יישברו).
 
 
 
 
תגובות