צעירים טסו לטיול בבורגס ונפגעו בפיגוע. זירת הפיגוע. צילום: ערוץ 2

צעירים טסו לטיול בבורגס ונפגעו בפיגוע

עשרות תיירים ישראלים שעלו על אוטובוס משדה התעופה בבורגס נפגעו כתוצאה ממטען חבלה, שככל הנראה הונח בתא המטען של האוטובוס. עד כה דווח על שבעה הרוגים. על פי התקשורת הבולגרית מדובר בצעירים

כבר לא בטוח לטוס לבולגריה. פיגוע קשה כנגד אוטובוס בו שהו תיירים ישראליים, ארע הערב (ד') בעיר בורגס שבבולגריה. 

מדובר באוטובוס שהוביל תיירים ישראלים משדה התעופה "סרפובו" שבבורגס, אל עבר בתי המלון. נכון לשעה 20:00 מדובר בשבעה הרוגים ולמעלה מעשרים פצועים ברמות פציעה שונות.

רוב הנפגעים הינם בני נוער שיצאו לחופשה בבורגס שבבולגריה, שידועה כיעד תיירותי של ישראלים. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב לפיגוע, ואמר כי הקשרים לפיגוע ככל הנראה מובילים לאיראן. עוד הוא ציין כי היום חל יום השנה לפיגוע בבואנוס איירס, והזהיר את האחראים לפיגוע, כי ישראל תפעל בחומרה.

שר החוץ, אביגדור ליברמן, הורה לפתוח חדר מצב מיוחד שיטפל בנושא וייתן מענה לפניות של משפחות וקרובים. מס' הטלפון של חדר המצב המיוחד הינו: 02-5303155.

בני הנוער עימם שוחח כתב פרוגי, מספרים שיצרו קשר עם חבריהם שנמצאים בבורגס, ושלומם טוב. בחודשי הקיץ הפכה בורגס ליעד מעודף בקרב בני הנוער הישראלים. בורגס היא עיר נמל בדרום מזרח בולגריה עם רצועת חוף באורך שישה קילומטרים המושכת אליה צעירים רבים.

תגובות