הסבא הכי טוב בעולם שימח את נכדיו מרחוק. צילום מסך מיוטיוב

הסבא הכי טוב בעולם שימח את נכדיו מרחוק

סבא אחד מממסצ'וסטס החליט שהגיע תורו לדאוג לנכדים ולשמח אותם קצת וכל זה בלי לצאת מהבית. לא תאמינו באיזו דרך יצירתית ומיוחדת הוא שימח את המשפחה שלו

מאז פרצה מגיפת הקורונה בעולם והאוכלוסיה המבוגרת התבקשה להתבודד חברתית, אנחנו שומעים כל הזמן על איך אפשר לשמח את סבא וסבתא, כמה חשוב להתקשר אליהם ולבקר אותם מרחוק. אבל, חשוב לציין שגם הנכדים עצמם מתגעגעים. הרי אין כמו ביקור של או אצל סבא וסבתא. הם תמיד מחבקים, מנשקים, מפנקים, מרעיפים עלינו מלא אהבה וגם תמיד יש להם דברים טעימים. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

סבא קווין ממסצ'וסטס שבארצות הברית התגעגע מאוד לנכדים שלו והחליט לא לשבת בבית ולחכות שהם יבואו לנופף לו לשלום מרחוק, אלא שהפעם תורו לשמח את שלושת נכדיו הקטנים עם הפתעה מיוחדת ומקורית במיוחד.

 

הסבא, שגר לא רחוק מנכדיו, הפתיע את משפחתו עם הוראות מדויקות. הוא ביקש שכל בני הבית יצאו החוצה, אל הרחבה הקדמית שמחוץ לבית. כמובן שהנכדים הקטנים התרגשו בטירוף, הרי לא כל יום מקבלים כזאת שיחה מסתורית מסבא. 

כהנכד הבוגר יצא לחצר, הוא קיבל משלוח מיוחד מרחפן אותו הטיס סבו. הרחפן הוביל עד לזרועותיו הקטנות קופסא מלאה בדונאט'ס חמים ומתוקים. איזה סבא מגניב, אנחנו עדיין מנסים ללמד את סבתא שלנו להפעיל את המיקרו.

 

 

 

In came a drone carrying a box of ‘Munchkins’ Dunkin’ Donut holes, delivered right into Oren’s arms.

The special delivery from ‘Papa Kevin’ thrilled the kids and brightened the spirits of the adults, who were happy for the diversion

תגיות
תגובות