לגזור ולשמור: המקומות הכי יפים בעולם. AdobeStock

לגזור ולשמור: המקומות הכי יפים בעולם

אולי כבר הספקתם לשכוח, אבל חוץ מארצנו הקטנטונת יש עוד אינספור מקומות יפיפיים ברחבי הגלובוס – אז ליום שאחרי הקורונה ולמתי שהשמיים יפתחו לחלוטין, הכנו בשבילכם רשימה קצרצרה של מקומות עוצרי נשימה שללא ספק נכללים ברשימת המקומות הכי יפים בעולם. תהדקו חגורות, כי זה הכי קרוב לחו"ל בתקופה הזו

כבר כמעט שנה שנגיף הקורונה איתנו ושינה את חיינו מהקצה אל הקצה. הטיסות לחו"ל מוגבלות לאזורים מסוימים ובכללים נוקשים של שמירת מרחק מה שגרם לאינספור מקומות מתויירים ברחבי העולם להישאר ריקים מאדם לחודשים ארוכים. עד שנוכל לטוס שוב ולטייל בעולם, הכנו לכם רשימה של מקומות שלדעתנו ולדעת רבים בעולם כולו, הם ללא ספק ברשימת המקומות היפים בעולם. אם אתם מחפשים נוף עוצר נשימה לתמונת רקע במחשב, נזהיר אתכם שהבחירה תהיה קשה במיוחד. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שמורת זַ'אנגג'יאג'יה, סין

הפארק "וולינגיואן", שנמצא בעיר זַ'אנגג'יאג'יה שבסין פשוט מדהים ביופיו וללא ספק מיוחד במינו. הפארק מורכב ממאות צוקי ענק מהפנטים בגבהים של מאות מטרים ומסביבם יער מרהיב. המבקרים שם יכלו באמצעות רכבל לצפות בנוף עוצר נשימה שמשקיף על כל הפארק או אפילו לטפס ברגל לנקודת תצפית עוצרת נשימה שמשקיפה על כל הנוף מדהים הזה. הפארק כל כך מיוחד שהוא מוכר על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית.

© AdobeStock

"ים הכוכבים", האיים המלדיבים

"ים הכוכבים" הוא לא בדיוק מקום, אלא תופעה די מוכרת באי אחד קטנטן, ואדהו שמו, שנמצא באיים המלדיביים. התופעה, שלמרות שנראית כמו קסם יש לה הסבר מדעי, היא שבשעות הלילה מי הים נוצצים ומלאים בנקודות כחולות זוהרות וזה נראה פשוט מדהים. קסם כבר אמרנו?

 

אגם מוריין, פארק לאומי באנף, קנדה

אגם מוריין אשר נמצא בקנדה הוא אחד האגמים הכי מפורסמים בעולם, ובעיני רבים הוא גם היפה והמרשים ביותר ביניהם. האגם עצמו מדהים ביופיו – הצבעים של המים הם בגוון ייחודי של טורקיז-כחול ולא רואים דבר כזה בכל מקום. לא מספיק כל זה, ומסביב לאגם יש הרים עם פסגות מושלגים – לגמרי חלום. המבקרים יכולים לטייל מסביב לאגם המרהיב הזה או אפילו לשוט בקאנו בתוכו.

© AdobeStock

חוף נבגיו בזקינטוס, יוון

יוון היא בין המדינות היחידות שישראלים יכלו לטוס אליהן בקיץ האחרון, והמוני ישראלים ארזו מזוודות וטסו – ולגמרי בצדק. יוון מלאה באינספור חופים מרהיבים ביופים, וחוף נבגיו בזקינטוס נחשב לבין היפים שבהם, אולי אפילו היפה ביותר. מסביב לחוף יש צוקים גדולים ומרהיבים, כך שאפשר להגיע אליו רק באמצעות סירה. המים בחוף נקיים ובצבע טורקיז מה שללא ספק מוסיף לנוף. מה שעוד מזוהה עם החוף המדהים הזה זה שלד הספינה הטרופה שנמצאת עליו, אשר טבעה לפני כ-37 שנים ונסחפה לחוף.

 

מפרץ הא לונג, וייטנאם

חשבתם שהנופים של האיים ב"הישרדות" מדהימים? עוד לא ראיתם כלום. מפרץ הא לונג שנמצא בוייטנאם, מלא במאות איים קטנים וגדולים וצוקים גבוהים מלאים בצמחיה. בימים שלפני הקורונה, מיליוני תיירים הגיעו לבקר במפרץ המדהים הזה. מפרץ הא לונג כל כך ייחודי כך שהוא נבחר לאחד משבעת פלאי תבל! 

© AdobeStock

גני קיקנהוף, הולנד

גני קיקנהוף שבהולנד היא גינת הפרחים הגדולה בעולם, מה שהביא לקיקנהוף את הכינוי "הגינה של אירופה". בגן יש מיליוני פרחים (!) באינספור סוגים וצבעים. מדובר בגן מרהיב במיוחד עם יופי שלא רואים בכל מקום שמשתרע על שטח עצום.

© AdobeStock
תגובות