לוח שנה עולמי: ידעתם שיש יום ברווזי הגומי?. AdobeStock

לוח שנה עולמי: ידעתם שיש יום ברווזי הגומי?

מהיום הבינלאומי לברווזי גומי צהובים ועד ליום העצלנים בו מותר לרבוץ על הספה ולא לעשות כלום - אספנו לכם את הימים הבינלאומיים הכי מוזרים, מיוחדים ומצחיקים שיש!

אחרי שסיפרנו לכם על ימים בינלאומיים מוזרים שמצאנו, החלטנו לבדוק עוד קצת בלוח השנה העולמי ולחפש עוד ימים מיוחדים שלא ידענו שקיימים. מיום ברווז הגומי ועד יום העצלנים - אלו הימים המוזרים ביותר שתוכלו לחגוג ולציין במהלך השנה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

13 בינואר: יום ברווז הגומי 

כן כן, אתם ממש לא הוזים! באמת קיים יום בינלאומי שמהלל את יצורי הגומי הצהובים והקטנטנים האלו שצפים להם בתוך המים בכל אמבטיה ובכל גיגית - הלא הם ברווזי הגומי, כמובן! אז קדימה, אתם מוזמנים ללכת לחנות הצעצועים הקרובה אליכם, לקנות ברווז גומי או שניים ולהתפנק לכם עם אמבטיה חמימה מלאת קצף וברווזון גומי צהבהב.

ברווזים, ברווזים, בואו הביתה! © AdobeStock


5 בפברואר: יום הנוטלה העולמי

על יום השוקולד הבינלאומי כבר בטח שמעתם, אך האם ידעתם שקיים יום שמהלל סוג אחד וספציפי של שוקולד? שוקולד הנוטלה! אז לכל המכורים מביניכם, תדעו שבכל שנה, ב-5 בפברואר, מתאחדים כל מעריצי הנוטלה וחוגגים את עצם קיומו של ממרח השוקולד המתוק הזה. אנחנו חושבים שזו הזדמנות נהדרת ותירוץ מעולה עבורכם לאכול נוטלה עם כף היישר מהצנצנת מבלי שאף אחד יסתכל עליכם מוזר או ירים גבה - בכל זאת, לא כל יום חוגגים את יום הנוטלה!

1 במרץ: יום המחמאות העולמי

כולנו אוהבים לקבל מחמאות מדי פעם - זה גורם לנו להרגיש טוב ועושה לנו את היום! אז מה אם נגיד לכם שקיים יום שבו נותנים מחמאות לחברים, להורים, לאחים ולאחיות, לנהג האוטובוס, לשומר בית הספר ואפילו למורה בכיתה? אנחנו אפילו חושבים שלא צריך לחכות ליום הספציפי הזה, וממליצים לכולכם לחגוג אותו בכל יום, לאורך כל השנה!

די, לא הייתם צריכים!
די, לא הייתם צריכים! © AdobeStock


16 באפריל: יום הפיג'מה האמריקאי

האם ידעתם שבכל שנה, ב-16 באפריל, תושבי ארה"ב מגיעים לעבודה כשהם לבושים בפיג'מה? כן כן, בפיג'מה! ללא ספק מדובר בתירוץ המושלם לצאת מהבית עם פיג'מה נעימה, מאווררת ונוחה ואנחנו בעד לאמץ את היום הזה ולציין אותו גם כאן בישראל!

9 במאי: יום הזיכרון לגרביים אבודים

קראתם נכון - היום הזה מוקדש לכל הגרביים שנותרו לבדם ואיבדו את הזוג שלהם בכביסה, בטיולים, אצל חברים או בכל מקום אחר. הרי למי מאיתנו אין במגירה כמה גרביים בודדים מחוסרי בן זוג? זה הזמן בשנה לכאוב את לכתם של בני הזוג האבודים ולייחל לכך שעכשיו הם נמצאים במקום טוב יותר.

18 ביוני: יום הסושי הבינלאומי

הסושי הפך כבר מזמן לאחד המאכלים הפופולאריים ביותר בכל העולם, וזו סיבה מוצדקת לחלוטין לכך שיקבל יום מיוחד משל עצמו. אז מה עושים ביום הסושי הבינלאומי? ניחשתם נכון, אוכלים סושי! הולכים למסעדה, עושים טייקאווי ואפילו אפשר לנסות ולהכין סושי בעצמכם ולהוסיף לו תוספות מעניינות ומקוריות. יאמי!

 

© AdobeStock

 

7 ביולי: יום אמירת האמת

ב- 7 ביולי 1881, התפרסם הפרק הראשון בספר "פינוקיו", ולכן נבחר התאריך הזה כיום האחד בשנה שבו עליכם לומר את האמת אחד לשני (בניגוד לפינוקיו ולאפו המתארך בכל שקר ושקר). היום הזה הומצא כדי שתוכלו לומר לאנשים מה אתם באמת חושבים עליהם, בלי "שקרים לבנים" או ניסיונות לייפות את האמת - זהו יום בלי מסכות, וזו הזדמנות נהדרת לומר את האמת (גם אם היא קשה) ופשוט להיות אתם.

10 באוגוסט: יום העצלנות

זה הזמן לחגוג באמת כי החלום שלכם התגשם! יום אחד בשנה שבו תוכלו להיות עצלנים בלי להרגיש אשמים על כך. ביום הזה מותר (ואפילו רצוי) לא לעשות כלום – אלא רק לנוח. זו ההזדמנות המושלמת לרבוץ על הספה ולצפות באיזו סדרה טובה בנטפליקס ולנשנש קצת פופקורן תוך כדי, ואם מישהו שואל - זה רק כדי לשמר את המסורת, הרי מסורת זו מסורת, לא ככה?

© AdobeStock

12 באוגוסט – יום ילדי הסנדוויץ'

תמיד אומרים שהילד הבכור הוא הראשון וה"מיוחד", והילד האחרון הוא בן הזקונים ש"מגיע לו הכול" ותמיד מתפנק, אבל מה עם הילדים האמצעיים, או איך שמכנים אותם בדרך כלל - ילדי הסנדוויץ'? מה עם קצת יחס בשבילם? אז אם גם אתם ילדי הסנדוויץ' במשפחה, הרשו לנו לבשר לכם שהיום הזה נועד אך ורק בשבילכם! ביום הזה מותר לכם לדרוש את כל האהבה ותשומת הלב שרק תרצו משאר בני המשפחה - אז יאללה תתפנקו לכם!

14 באוקטובר – יום הקרחת

בין אם זה אבא, דוד, שכן או אולי חבר קרוב, אם אתם מכירים מישהו שמסתיר את ראשו המבריק והחלק בעזרת פאה או כובע - ספרו לו על היום הזה, בו הוא יכול להתגאות בקרחת שלו ולנפנף בה לעיני כל. זה הזמן גם להרים לו ולהזכיר שלקרחת יש גם יתרונות (בין אם זה מבחירה ובין אם לא) - כך לדוגמה אנשים קירחים סובלים פחות מחום בקיץ כי אין להם שיער שיחמם את הראש.

תגובות