במיוחד עכשיו: השפות הזרות שכדאי ללמוד. adobestock

במיוחד עכשיו: השפות הזרות שכדאי ללמוד

בתקופת הקורונה התפנה לנו זמן רב שאנחנו לא יודעים מה לעשות בו. לכן, יש פתרון נחמד ותורם - רכישת שפה חדשה. אז אילו שפות כדאי ללמוד? כל הפרטים בכתבה הבאה!

לכל מקום בעולם יש שפה, תרבות ומנהגים שייחודי רק לו, אך יש שפות שהן גלובליות ושפות שכדאי לדעת. לכן, אספנו לכם בכתבה הבאה את כל השפות ששווה ללמוד!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אנגלית

את הרשימה נפתח עם השפה המובנת מאליה - אנגלית. אנגלית זוהי שפה בינלאומית והיא אחת מהדרישות הבסיסיות מכל מי שרוצה להצליח בעולם הגדול. צריך לדעת ולהבין את השפה ברמה טובה ולדבר בצורה שוטפת. אז נכון, אנחנו לומדים את השפה בבית הספר, אך הרמה היא דיי בסיסית. למרות שאנחנו רוכשים את יסודות השפה בלימודים, חשוב להרחיב את אוצר המילים ולדעת לדבר את השפה ברמה גבוהה יותר מהרמה הנלמדת בבית הספר. בנוסף, אם תלמדו אותה לעומק, תצליחו בבגרויות ובשיעורי האנגלית בקלות יותר! טיפ שלנו: ספרים, סדרות ומוזיקה באנגלית בהחלט יעזרו לכם עם אוצר המילים!

ערבית

אם נעבור למזרח התיכון בו אנחנו נמצאים, במרבית המדינות מדברים ערבית בתור שפת אם, ואפילו במדינתנו, השפה הערבית הוגדרה כשפה הרשמית השנייהשל מדינת ישראל, בזכות האזרחים הערבים שחיים בארץ. שפה זו יכולה להיות שימושית מאוד בחיים לאחר לימודי התיכון – בשירות הצבאי, בעבודה לאחר הצבא וכמובן כדי לדבר עם אנשים שדוברים את השפה. כמו כן, השפה הערבית קלה יחסית ללימוד לדוברי עברית בזכות הדמיון הרב בין שתי השפות.

© adobestock

ספרדית

השפה הספרדית דומה מאוד לשפה האנגלית ולכן אם אתם יודעים אנגלית ברמה טובה יהיה לכם קל יחסית ללמוד אותה. השפה שימושית מאוד במדינות רבות, חוץ מספרד, מדינות דרום אמריקה כמו ארגנטינה ומקסיקו מדברים בשפה הזו ביום יום. באמצעות שפה זו תוכלו להבין על מה מדברות הדמויות בסרטים וסדרות רבות ללא תרגום ותוכלו להסתדר כשתבקרו באחת מהמדינות הללו.

צרפתית

כמו הספרדית, כדאי מאוד ללמוד צרפתית, כי גם היא שפה נפוצה מאוד ולא רק בקרב העם הצרפתי. הידעתם? עד לפני זמן לא רב בתיכונים למדו את השפה כחלק מתוכנית הלימודים. מעבר להגייה המושלמת של הצרפתית יש לה יתרונות נוספים- השפה נפוצה בעשרות מדינות והיא שפה שממנה ניתן בקלות ללמוד שפות לטיניות אחרות. אה והיא גם השפה הרומנטית בעולם...

© adobestock

מנדרינית

השפה האחרונה שסוגרת את הרשימה היא השפה הקשה ביותר ללמידה, ומומלצת לבעלי מוטיבציה גבוהה שמבינכם, מפני שהיא קשה מאוד לתפיסה לדוברי העברית. לא סתם קיים הביטוי "זה סינית בשבילי" (כלומר – לא מובן). סין בשנים האחרונות מחזקת את מעמדה והופכת למעצמה, במיוחד בתחום הכלכלי, ולכן ידיעת השפה יכול להיות שימושי במגוון תחומים – אפילו בקניות האינטרנטיות שלנו!

 

תגובות