צפו: אנטישמיות נגד נערות יהודיות בארה"ב. האירוע כפי שתיעדה אותו המצלמה. צילום: יוטיוב

צפו: אנטישמיות נגד נערות יהודיות בארה"ב

תקריות אנטישמיות ארעו כנגד נערות יהודיות ברובע היהודי ברוקלין שבניו יורק. בראשונה התקיפו שלושה נערים שתי תלמידות אולפנה ובשנייה חנקה נערה אפרו אמריקאית נערה יהודיה לאחר שפצעה אותה עם בקבוק זכוכית

בזמן שבמנהטן ציינו את הקמת מדינת ישראל, לא רחוק משם בשכונת קראון הייטס ברובע ברוקלין שבניו יורק, אירעו מספר תקריות אנטישמיות חמורות.

האירוע הראשון התרחש ברחוב קינגסטון ברובע, כששתי תלמידות מאולפנת "בית רבקה" המקומית היו בדרכן לביתן והותקפו על ידי שלושה נערים, ביניהם אפרו-אמריקאים כשהם משליכים בקבוק זכוכית לעברן, לאחר מכן אחד מהתוקפים משך בצוארה של הבחורה היהודייה בעוד שחברו זרק בפעם השניה את הבקבוק לעברן.

תקרית חמורה נוספת התרחשה כששתי נערות בנות שתיים עשרה הותקפו על ידי שתי נערות ממוצא אפרו-אמריקאי. האחרונות המתינו לבואן של הנערות היהודיות וברגע שאלה הגיעו, נזרק לעברן בקבוק זכוכית שפצע את אחת הבנות ברגלה, כמו כן אחת התוקפות חנקה את אחת הנערות היהודיות תוך כדי קריאות אנטישמיות כגון "יהודי מלוכלך", כינויים כאלו זכורים לעם היהודי מהמאה הקודמת.

כשהאחרונה השתחררה מאחיזת החנק אחת התוקפות הלמה בגבה ועקב כך נגרמו להשטפי דם רבים. בשתי התקריות נקראו למקום אנשי חברת האבטחה המקומית "שומרים" והוגשו תלונות למשטרה.

זריקת הבקבוקים והסטירה כפי שתיעדה מצלמת האבטחה ברחוב.

 

תגובות