בת 18 מכרה בתוליה באתר מכירות פומביות.

בת 18 מכרה בתוליה באתר מכירות פומביות

צעירה מסיביר, ששמה לא פורסם, כתבה באתר כי היא מעוניינת למכור את בתוליה תמורת קצת יותר מ-24 אלף דולרים. כמה שילם "הזוכה המאושר"?

מה לא עושים בשביל כסף: צעירה בת 18 מסיביר הציעה למכירה את בתוליה באתר מכירות פומביות. המחיר שדרשה הצעירה, ששמה לא פורסם, עמד על קצת יותר מ-24 אלף דולרים.

העיתון "סייבריאן טיימס" דיווח אתמול (יום ו') כי בתוך יום, ולאחר לא מעט הצעות, זכה גבר בשם יבגני וולנוב שישלם 27,950 אלף דולרים, 3,100 דולרים מעל המחיר שביקשה. "אני צריכה כסף מיידית אז אני מוכרת את הדבר היקר ביותר שלי", כתבה הצעירה והגדירה את עצמה במצב "חדשה ולא משומשת".

הצעירה מרוסיה.
הצעירה מרוסיה.

הצעירה מרוסיה עשתה הכול כדי לשכנע גברים להיענות לבקשתה: "אני מוכנה להיפגש כבר מחר בבית מלון ואף לבוא עם מסמך שיוכיח שאני בתולה", כתבה באתר המכירות הפומביות. היא הבהירה כי אדם יגיע איתה בשביל לקחת את הכסף כדי לוודא שהגבר "המאושר" ישלם לפני שהיא תאבד את בתוליה.

ככל הנראה, זו לא הפעם הראשונה שהיא מנסה להציע את עצמה למרבה במחיר. בחודש אפריל האחרון הופיעה תכתובת באתר מכירות פומביות אחר עם אותו תאריך לידה כמו של הצעירה מסיביר ששם נכתב: "אני אהיה עוד מעט בת 18 ואני רוצה למכור בדחיפות את בתוליי. אין לי הרגלים רעים ואני נראית טובות. אני גרה בקרסנויארסק, אבל אני מוכנה להגיע לעיר אחרת".

המשטרה בקרסנויארסק כבר הודיעה שלא תפתח בחקירה נגד הגבר ששילם עבור בתוליה של הצעירה משום שלא עבר על החוק.

תגובות