נערה נתקעה בביוב לאחר שניסתה לחלץ את האייפון שלה . צילום: צילום מסך מהדיילי מייל

נערה נתקעה בביוב לאחר שניסתה לחלץ את האייפון שלה

נערה בת 16 מבריטניה נתקעה בביוב ליד ביתה, לאחר שניסתה להוציא משם את האייפון שלה. מכבי האש הצליחו לחלץ אותה, אבל מה עלה בגורל האייפון?

נערה בת 16 מבריטניה, מצאה את עצמה אתמול תקועה מהצוואר ומטה. הסיבה לכך היא שניסתה לחלץ את האייפון 5 שלה שנפל לביוב ליד ביתה. "דיברתי עם מישהו בטלפון ולאחר מכן רציתי להכניס אותו לכיס שלי ובטעות הפלתי אותו לביוב", אמרה, "חשבתי לעצמי 'אני לא עוזבת את זה' וקפצתי למטה כדי להרים אותו". 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

כדי לחלץ את האייפון שלה היא נעזרה במגפי גומי ובמגבת וירדה אל הביוב. לאחר שניסתה להוציא את האייפון, היא נתקעה ולא יכלה לצאת. אמה שהגיעה למקום, התקשרה מיד למכבי האש. 

התמונות שאתם רואים, צולמו על ידי עובר אורח שראה את המקרה וצילם. מאז התמונות רצות ברשת, בכל העולם.

הנערה ניצלה בזכות מכבי האש שהגיעו במהרה, וחילצו אותה בהצלחה. אחד הכבאים שסייע בחילוץ אמר: "היא ניסתה להשיג את האייפון שנפל לה, זה מקרה יוצא דופן! שמעתי שכמה אנשים שהיו במקום צילמו תמונות".

העיקר שהבייבליס בסדר

"אחרי שהם משכו אותי החוצה רצתי ישר הביתה ונכנסתי לאמבטיה. אני חושבת שהיה שם רק מים, אבל אני לא רוצה לקחת את הסיכון", סיפרה הנערה. "רק ראיתי את הצד המצחיק של הסיפור. יש כמה תגובות מעליבות אבל אני לא לוקחת ללב". 

ומה לגבי הדבר הכי חשוב, האייפון שלה? חבר של הנערה פרסם בפייסבוק שהאייפון הרוס. אבל כמו שאתם יכולים לראות בתמונות - לפחות הבייביליס נשמר. 

תגובות