איפה זוגות בילו את יום האהבה שלהם?. איפה ביליתם את יום האהבה? שאטרסטוק

איפה זוגות בילו את יום האהבה שלהם?

יום האהבה שסחף אחריו את כל המדינה הסתיים אתמול ואנחנו החלטנו לבדוק מקומות שווים שביליתם בהם ביום האהבה וגם, כמה המלצות למקומות רומנטיים לבילוי בשנה הבאה

יום האהבה שהיה אתמול סחף אחריו אינספור זוגות בכל הגילאיים החוצה, אל מסעדות, אירועים מיוחדים לרגל יום האהבה ומקומות מיוחדים ורומנטיים. אז איפה הזוגות חגגו את יום האהבה שלהם?

עוד במדור היחסים של פרוגי:

ארוחה רומנטית בבית

זוגות שאוהבים לבשל, או לפחות יודעים לבשל טוב עשו ארוחה רומנטית בבית שלהם. בית ריק, שולחן יפה, נרות ואוכל, רומנטי, לא? 

ספא

אין ספק שספא היא חוויה מפנקת ביותר שזוגות רבים עשו יחד. הספא מאפשרת לכם כמה שעות של אינטימיות ופינוק, שכולל ג'קוזי, שיאצו, פילינג, מסאזים למיניהם, סאונה ועוד. הספא לא מקום מפתיע במיוחד, אבל מצליח להרשים בכל פעם מחדש.

ספא. ללא ספק מקום בילוי רומנטי
ספא. ללא ספק מקום בילוי רומנטי © צילום מסך אינסטגרם

 

מועדון

מועדון, בר, פאב, איך שלא תקראו לזה, זה מקום להעביר בו את יום האהבה עם מוסיקה טובה, אנשים, אלכוהול ומצב רוח טוב. האווירה במועדונים אתמול הייתה רומנטית וללא ספק גורמת ליום האהבה לעבור בתחושה כיפית.

רכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים הייתה עוד דרך רומנטית שהעבירו בה אתמול את היום בכיף ובהרבה רומנטיקה. גברים שלקחו את בת הזוג לרכיבה לאורך השקיעה ולארוחה רומנטית. ככה היא לא תשכח אף פעם מי האביר על הסוס הלבן.

סוויטה

גם לגברים שלא אוהבים להשקיע, אחרי שנה ויותר של זוגיות מגיע לה שתפתיעו אותה בסוויטה ללילה לא? זה לא משנה אם בחרתם בצימר בצפון או מלון בוטיק קטן במרכז. העיקר שהייתנ אווירה רומנטית, אוכל טוב, בריכה ואת שניכם.

תגובות