אפשר לחזור להיות ידידים לאחר הפרידה?. צילום:  shutterstock

אפשר לחזור להיות ידידים לאחר הפרידה?

איך חוזרים לאקסיות לקשר ידידותי בלי יותר מידי סיבוכים? פנינו לכמה בנות מרחבי הארץ בנות בגילאי ה-16 עד 19, שעברו סיטואציה דומה לשלכם ואפילו חזרו לקשר ידידותי מאוד טוב עם האקסים שלהן

הייתם ידידים עוד לפני, הקשר נסחף בגלל שהיא מקסימה, אהבתם אחד את השנייה והחלטתם שהיא הולכת להיות הבת זוג הבאה שלכם, הצגתם אותה לחברים, לשכנים, ואפילו להורים.

עוד במדור היחסים של פרוגי:

© טמבלר

משום מקום הצומת דרכים בניכם מתפצלת, והגעתם למסקנה שהדבר הכי טוב עבורכם עכשיו זה להיפרד. עברו כמה חודשים, אתה מתגעגע למה שהיה בניכם ולא יודע איך לעשות את הצעד הראשון בלי לפגוע או להיפגע, "לחכות, לתת זמן לרגשות להעלם, ואז לחזור לקשר" כך מספרת לנו מרים, בת 16.5.

© טמבלר

כאשר אנחנו מוצאים בת זוג שאנחנו יכולים לשתף, לחלוק, לקבל ולתת אהבה, אנחנו ממהרים להרגיש שמצאנו את החצי השני שלנו. אך מסיבות שונות כאלה ואחרות כמו בגידות, אי הסכמות, חוסר סבלנות לקבל את יצרים של הצד השני, ללחוץ, לא להקשיב וכ"ו אנחנו מוצאים את עצמנו במבוי סתום ונפרדים.

© giphy

"אין סיבה לוותר על הקשר"

 
האם כדאי לחזור לאקס המיתולגי?
אלינה רבינוביץ'
כבר הייתם יחד, רבתם, השלמתם, רבתם שוב ובסופו של דבר נפרדתם. האם נכון להכנע לגעגוע כשהוא מתחיל להופיע?

עבר כמה זמן ואתם מתגעגעים לקשר המיוחד שהיה בניכם ואתם מרגישים שאם לא תחזרו להיות זוג, תוכלו להיות חברים, "אם הם הצליחו כזוג זה כנראה אומר שהם חברים טובים" כך מספרת הילה בת ה-16.

"אין סיבה לוותר על הקשר. כדאי לשים את האגו בצד ופשוט לדבר בניכם, במקום לריב ולהגיד אמירות לא מפרגנות ולא מועילות על אקסיות שלכם", כך ממשיכה לייעץ לנו הילה, בת ה-16.

"לתת כמה זמן של שקט אחרי הפרידה"

גם אנדרה בת ה-19 מסכימה עם הילה ואומרת שצריך לחדש את הקשר, "תנסו להבליג על מה שהיה, ולבנות קשר חדש לגמרי אבל לא כזוג אלא להכיר אחד את השני כידידים". גם מיכל בת ה-16.5 מסכימה עם אנדרה, אבל אומרת שלא כדאי למהר, "לתת כמה זמן של שקט אחרי הפרידה, ואם זה נגמר בריב חבל לוותר על מי שאוהבים בגלל אגו". 
© shutterstock

 

תגובות