פוחדות למהר? כך תתמודדו עם זה בשישה צעדים. צילום: ג'סיקה ליפקין

פוחדות למהר? כך תתמודדו עם זה בשישה צעדים

הרבה בנות מגיעות לשלב שהן צריכות לפתח שיחה עם בחור שרוצה להתחיל איתן, או להגיע לסיטואציה אינטימית מסוימת. לא תמיד אנחנו מוכנות להכל ולכן הצד השני חושב שאנו מרחיקות אותו. כך תתמודדו בשישה צעדים

הצעד הראשון: מודעות

דבר ראשון מאוד חשוב להיות מודעות שאת לא מוכנה, לא להמשיך לתת לעצמך להכחיש ולהמציא תירוצים למה את לא מסוגלת להמשיך קשרים או סיטואציות אינטימיות. 

עוד במדור היחסים בפרוגי:

הצעד השני: תנשמו ותרגעו

תעצרי שניה. קחי נשימה עמוקה. חשוב שתביני כשמישהו מתחיל איתך או מגיע איתך לסיטואציה אינטימית, את זאת שלוקחת את המערכת היחסים הזאת בידיים. הבן זוג שלך אמור להתחשב בך וללכת לאט לאט. אם את רואה שהוא מתקדם יותר מידי מהר אל תהססי להגיד שייקח את זה יותר לאט או שתחתכי את הקשר. עקרון חשוב בזוגיות זה התחשבות אחד בשני, ואם הוא לא מוכן להתחשב בך כנראה הוא לא מה שאת מחפשת.

© giphy

הצעד השלישי: אומץ

אומץ השלב הכי חשוב והכי קשה. את צריכה למצוא כוחות למרות כל הסיבות הפיזיות והמחשבתיות שאומרות לך לקום וללכת, למצוא את אומץ להישאר. תגידי לעצמך שהפעם את מסוגלת לעבור את זה, כל פעם כשאת רוצה לקום ולברוח, תזרקי לעצמך סיבות בראש למה לא כדאי לך לקום וללכת.

© wehearti

הצעד הרביעי: כנות 

כשאת מפתחת קשר עם בן הזוג שלך או מגיעה לסיטואציה אינטימית, חשוב שלפני שזה קשר רציני לבוא ולשתף אותו שאת יודעת שאת לא מוכנה. הוא לא יכול לנחש, ולכן הוא יכול לפרש את התנהגות שלכן כמשהו מוזר וילך, אנחנו לא רוצות שזה יקרה.

הצעד החמישי: תשחררי את מנגנוני העבר

לפעמיים נשארים איתנו חרדות וטראומות שלא בשליטתנו שהם מנגנוני שמירה על עצמנו מפגיעות שקרו לנו בעבר. זה עוזר לנו המון, אבל גם הורס לנו באותה מידה. הם יוצרים חומה שלא נותנת לאנשים להתקרב, ואנשים רואים את החומה הזאת כאיום. לפעמים כדי לשחרר מעט את המנגנוני ההגנה. 

הצעד השישי: לסמוך עליו

אחרי שמצאת בן זוג שמוכן להבין ולעזור לך, וספרת לו בכנות עכשיו תורך לתת מעצמך ולסמוך עליו. בכל מערכת יחסים את צריכה לדעת שאת לא לבד יותר ויש איתך מישהו שתוכלי לקבל כתף.

© weheartit

 

תגובות