כמה הסלולרי שלכם משפיע על מערכת היחסים?. צילום: טמבלר

כמה הסלולרי שלכם משפיע על מערכת היחסים?

הטלפון הפך למרכיב חיוני בזוגיות בין בני נוער, בין אם זה הודעות דביקות או שיחות נפש ארוכות. המכשיר הקטן הזה גם יכול לעשות לכם הרבה צרות אם לא תדעו איך להשתמש בו עם בת הזוג בחוכמה. מדריך

בוקר טוב

הודעת ה"בוקר טוב" שלך נותנת לה הרגשה טובה להתחיל את היום. זה מראה לה שאתה אוהב וחושב עלייה. דאג בכל בוקר לשלוח לה הודעה שכוללת הרבה לבבות, איחול בוקר טוב מקסים ולבבי ואם אתה מתעקש, ציין שאתה אוהב אותה. זה יגרום לה להתחיל את הבוקר במחשבה "איזה חבר מקסים יש לי".

© GIPHY

עוד במדור היחסים של פרוגי:

אל תעצור אותה

בנות ידועות ביכולת העל שלהן לדבר, אז אל תפסיק אותה. אל תתן לה תחושה שהיא חופרת (גם אם זה נכון), שאתה ממהר או שאין לך כוח להקשיב לה, כי היא תבין את זה ובעתיד יהיה לה יותר קשה להפתח אליך ולספר לך דברים. אם היא מדברת יותר מדי, אתה יכול לשנות נושא בעדינות או לסיים את השיחה יפה כשהיא מסיימת.

© GIPHY

אל תדבר על עצמך יותר מדי

כשאתם מדברים בטלפון אל תתקוף אותה בסיפורים על עצמך. תן לה מקום לספר איך היה לה, מה עבר עליה, ותתעניין בשלומה. ברור שמותר לך להיות פתוח ולספר, אך תן לה הרגשה שהיא חשובה ומעניינת אותך ושיש לך את כל הזמן להקשיב מה עבר עליה היום.

© GIPHY

תן מחמאות

כדי לשמור על הבת זוג מאושרת ובעיקר שלך, תן לה מחמאות שיגרמו לה להרגיש טוב עם עצמה. תגיד לה מה אתה אוהב בה, כמה שהיא יפה, וכמה שאתה אוהב אותה. לא משנה אם אתה כותב או אומר בטלפון, אבל חשוב שהיא תדע את זה.

© GIPHY

אל תריבו

לא משנה כמה אתה כועס עליה, אל תפתח את זה בשיחה בטלפון. את הריבים כדאי שתעשו פנים מול פנים, תדברו, תסתכלו אחד על השניה. בטלפון יכולות להגרם המון אי הבנות וקצרים בתקשורת בינכם, ועדיף לבקש להיפגש ולעשות את זה שם.

© GIPHY

תפתיע אותה

כדי לשמור על משיכה תמידית בין בני הזוג, תפתיע אותה מדי פעם ב-SMS חמוד סתם באמצע היום, או תציע לה ללכת לים ביחד אחרי בית ספר.

© TUMBLR

אל תחטט

בנים יקרים, לא משנה כמה הקנאה אוכלת אתכם אל תחטטו. אם יש שני דברים שלעולם לא נוגעים לבנות ללא רשות זה הסלולרי והגוף. אל תשאל עם מי היא דברה, מי הצטלם איתה בתמונה ומי שלח את האסמס ההוא. היא איתך כי היא אוהבת אותך ואין לך סיבה לדאגה (ברוב המקרים).

 

תגובות