הזוג המושלם: כך תרצו להיות במערכת זוגית. צילום מסך מהאינסטגרם

הזוג המושלם: כך תרצו להיות במערכת זוגית

עידן תמונות "הסלפי" ממשיך להשתלט על כולם גם בשנת 2015 והפעם הוא מצית בנו חשקים לזוגיות חלומית. בחרנו בחמישה זוגות מהארץ ומהעולם שאנו רוצים להיות כמותם

כמעט לכולנו יצא להיתקל בזוגות הרומנטיים והאופנתיים שמופיעים בחשבונות האינסטגרם. רוב הזמן הם חיים חיי נופש, עוברים מאיים למדינות שונות ומשתפים אותנו ואת העוקבים שלהם לפחות בתמונה אחת מושלמת. כך, הם מעלים בנו את הרצון והחשק להיות בתוך מערכת זוגית שכזאת ובכלל, בתוך מערכת זוגית. עשינו טיול קצר באפליקצית התמונות - אינסטגרם ובחרנו בחמישה זוגות בארץ ובעולם, שבעזרת מערכת זוגית, תמונה, מעט פילטר והמון סטייל, גורמים לנו לחלום להיות כמוהם.

ולנטינה פראני ולוקה וזיל 

היא דמות משפיעה בעולם האופנה ואחות של הבלוגרית המצליחה (קיארה פראני). הוא בלוגר חתיך וסטודנט. וביחד הם הפאוור קפל הכי שווה. הם דואגים לשתף אותנו בתמונות דביקות, רומנטיות ובעיקר מלאות בחוויות. הם יודעים להצטלם מהזוויות הכי נכונות ומחמיאות, הם פוטוגנים בצורה יוצאת מן הכלל והם בעיקר משאירים טעם של עוד.

© צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם

מור סילבר ו-ודים

הפאוור קאפל הישראלי המושלם. היא אושיית אופנה ומנחה והוא איש עסקים. הם מאורסים לא מעט זמן והם משתפים אותנו בתמונות רומנטיות חלומיות. הם מצטלמים כשמאחוריהם מצויים הנופים הכי יפים והכי אידיאליים לזוגות, ובנוסף, בוחרים את הפילטרים הכי נוצצים שיש. הם בהחלט הזוג המושלם והנכון שגורם לכולם לרצות להתחיל מערכת זוגית.

© צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם

נטע אלחמיסטר ורמי גרשון

השילוב של דוגמנית ושחקן כדורגל הוא בדרך כלל השילוב המנצח, אך הפעם הוא באמת השילוב המושלם. נטע אלחמיסטר היא דוגמנית ואשת עסקים ורמי גרשון הוא כדורגלן מצליח. הם זוג עם נוכחות של סטייל וכשהם מצטלמים ביחד הם באמת סוג של חלום. לא משנה באיזו פוזה נמצא אותם, הם תמיד יראו הזוג היפה, האידיאלי והמרשים.

© צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם

אליאב אוזן ודנית גרינברג

כנראה שהאח הגדול הצליח להוציא הפעם באמת פאוור קאפל אמיתי למרות כל הקשיים. אז פחות סלפי, יותר ההבנה, הקאמבק והצאת נישואין מפתיעה שעשתה לנו את זה. אליאב אוזן ודנית גרינברג הפכו ברגע אחד לזוג חלומי. וזה לא בגלל הטרש דדרס הלא אמיתי שעברו. אלא, בגלל הקושי שחוו במהלך הזוגיות התקשורתית שהתפתחה בניהם והיכולת שלהם לשרוד את הקושי, לשתף אותנו בתמונות מבלי לחשוב על מה יגידו ולבסוף להפוך לזוג נשוי.

© צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם

בר רפאלי ועדי עזרא

עדי ובר הם הזוג המושלם. קודם כל אנחנו לא צריכים להציג את בר ואת חשבון האינסטגרם בעל ה-22 אלף עוקבים. מידי פעם, בין תמונה של ביקיני ולוקים אופנתיים ומגניבים - ניתן לראות תמונה רומנטית של בר מתנשקים ומבלים.

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

אדריאנו חאובל ומונדה קנצפולסקי

הרבה ים וכמה שיותר. אם אתם רוצים לבלות את רוב חיי הזוגיות שלכם בחופים ובמים תתחילו לעקוב אחרי מונדה ואדריאנו. היא בלוגרית ימית ומדריכה לגלישה והוא שחקן ודוגמן שאוהב לגלוש. הם מבלים את רוב זמנם בחופים בארץ ובעולם ומשתפים אותנו בתמונות הכי רומנטיות שיש. הם שוחים וגולשים ברוב זמנם והם בעיקר יפים ונכונים ביחד.

© צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות