10 סימנים שהוא איתך רק בגלל שאת מקובלת. צילום מסך מהיוטיוב

10 סימנים שהוא איתך רק בגלל שאת מקובלת

הרגשת פעם שהוא לא לגמרי אוהב אותך? שהוא איתך מאיזו סיבה ולא בגלל שהוא רוצה אותך? הנה כמה סימנים שהוא לא באמת אוהב אותך שכדאי שתבדקי

1. מנצל את העובדה שאת מכירה את כולם - את כל הזמן מכניסה אותו למפגשים, לא עומדת בתור ובמקרה הוא תמיד איתך כשזה קורה. בעיקרון הוא מצפה שאת תהיי הקלף שלו בהתאם לצרכים שלו. את שמחה לעזור, אבל זה כל מה שהוא רוצה שתעשי.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

2. כשאתם יוצאים ביחד, הוא מבלה פחות זמן איתך ויותר זמן בפלאפון שלו, מתעד דברים לרשתות החברתיות ותמיד שיש לך משהו מדהים ללכת אליו הוא תמיד יגיד שהוא היה לבד, כדי שיראה יותר מגניב.

3. המראה שלך יותר מידי חשוב לו - אין מצב שאתם תצאו לשום מקום כשאת לובשת ג'ינס וחולצה. הוא תמיד יוודא ששניכם תהיו לבושים הכי יפה שאפשר, כי אין מצב שמישהו יראה אותו פחות ממושלם.

אין מצב שתראו פחות ממושלם © צילום מסך מהטמבלר

4. השתמשת בקשרים שיש לך כדי לסדר לו עבודה לקיץ אצל חברים של אבא או במקום שאת עובדת בו לפחות שלוש פעמים. את אפילו לא זוכרת את הפעם האחרונה שהוא הלך לחפש עבודה לחופש בעצמו וזה קורה מסיבה אחת - הוא יודע שהוא יכול להסתמך על השם הטוב שלך יש שם.

5. אתם ה-זוג של התיכון והוא לא יכול להרשות שזה ישתנה- אתם אלה שכולם מסתכלים עליהם ורוצים זוגיות כזו, כי בבית הספר אתם נראים הזוג המושלם, אבל אף אחד לא באמת יודע מה את מרגישה.

הוא לא רוצה שהמעמד שלו ישתנה © צילום מסך מהטמבלר

6. הוא תמיד מציע לך להזמין את חברות שלך במקום לבלות איתו זמן אחד על אחת - הוא תמיד יעדיף לבלות איתך בקבוצות או לצאת לעשות דברים מאשר פשוט להיות איתך לבד. הוא מתנהג כאילו לשבת ביחד ולראות טלוויזיה זה בזבוז זמן.

7. יש לך בונוסים מגניבים שהוא אובססיבי אליהם - אם הוא לא היה חבר שלך אלא סתם ידיד, היית מנתקת קשר לפני הרבה זמן בגלל כל ההטבות למופעים, אוכל או כל דבר אחר שהוא בזבז לך.

להופעות הוא בא איתך בגלל הכרטיסים בחינם
להופעות הוא בא איתך בגלל הכרטיסים בחינם © צילום מסך מהטמבלר

8. אתם מתנדבים ביחד וזה ניראה שהוא יוצא איתך רק בגלל שזה נראה טוב שהוא קשור אליך. אם תהיי כנה עם עצמך, הוא לא אוהב אתזה הכי שיש, אבל הוא ממשיך לקבל נקודות זכות רק כי כולם יודעים שאתם ביחד.

9. הוא כותב עליך דברים יותר יפים במדיה החברתית מאשר שהוא אומר לך פנים מול פנים - את מרגישה שבעקביות הוא מנצל אותך, אבל הוא עדיין מפרסם דברים יפים עליך ברשת רק בשביל הלייקים, כאילו הוא בן אדם שטחי שבכלל לא אכפת לו מהרגשות שלך.

מפרסם עלייך דברים בשביל הלייקים © צילום מסך מהיוטיוב

10. הוא עדיין חושב שלהיות מקובל זה דבר חשוב - דבר שהפסיק לעניין את כולם, עדיין דבר חשוב בשבילו, אבל הוא כבר "לא" אומר כלום ברגע שאתם מוגדרים כזוג השווה של התיכון.

תגובות