עם חיוך של אושר: להדביק את השברים ולהמשיך הלאה. צילום מסך מהטמבלר

עם חיוך של אושר: להדביק את השברים ולהמשיך הלאה

יובל הייתה בטוחה שזה זה אבל אז ראתה אותו עם מישהי חדשה - "לא נתתי לו את התחושה שהוא הצליח לגעת ברגשות שלי" • טור אישי

הכל הרגיש לי טוב כל כך. הוא שלח לי את המבטים האלו, אני שלחתי לו חזרה. כולם היו בטוחים שזהו, אנחנו ביחד, אבל אז הוא עבר לידי עם מישהי חדשה. היו לי אז כמה דרכים לעבור את התקופה הזו מבלי בכי, קומדיות רומנטיות או גלידה. טוב, אולי רק קצת. מה שכן התחושה הזאת של הפספוס נוגעת לכולנו - כמה פעמים היינו בטוחים שזה זה? הציפיות שלי למשל, היו בשמיים ואז התנפצו לי בפנים, אבל במקום להתמרמר עם כל השברים שנשארו מהלב שלי, הדבקתי אותם בעצמי והמשכתי הלאה בדרכים שמבטיחים התגברות מוצלחת.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

 

"הציפיות שלי היו בשמיים והתנפצו" © צילום מסך מהטמבלר

לא נתתי לו להוריד לי את החיוך מהפנים

התקופה הזאת אולי לא הייתה הכי משמחת אבל לא הכי ארוכה, לא נתתי לו את התחושה שהוא הצליח לגעת ברגשות שלי - שיראה שאני שמחה כמו תמיד ולא בבאסה, שלא יתהה מה לא בסדר. אחרי שהייתי בטוחה שעל הפנים שלי אין שום זכר לעצב או אכזבה, יצאתי ליציאה כיפית עם החברים. השתדלתי ליהנות, לאו דווקא בשביל להראות לו שהוא מזמן היסטוריה, אלא בשביל שגם אני אחשוב ככה. לא נתתי לו להרוס לי את מצב הרוח, כי הכי חשוב כאן זו השמחה שלי. כן, כל שיברון לב קצר מהקראש שהיה לך גרם לי לתהות, מה לא בסדר איתי? אבל האם אני באמת לא נראית טוב? לא מצחיקה מספיק? לא מעניינת או חכמה? המון שאלות עלו לי לראש ולא ממש תרמו להרגשה שלי. לפעמים, גם השוותי את עצמי לבחורה החדשה שהוא מצא וידעתי שכשהגעתי לכאן - אני בבעיה. 

 

"מה הכי חשוב לי זו השמחה שלי" © צילום מסך מהטמבלר

לא רק שעברתי תקופה לא הכי כיפית, גם הורדתי מהערך של עצמי. היום אני מבינה - אני לא נותנת לזה להוריד את הבטחון העצמי שלי או אפילו לערער אותו. עם כמה שזה קלישאתי, אם הוא בחר ללכת, ההפסד כולו שלו. עברתי לידו כאחת שהמשיכה הלאה ושכחה אותו כבר מזמן, עם חיוך של אושר, גם אם לא תמיד הרגשתי ככה. בסך הכל, קצת קשה לעבור על ה"הוראות" האלו, אבל בתור אחת שעברה המון תקופות כאלה וחווה אחת כבר עכשיו, אלו התרופות הטובות ביותר. נכון, לא כיף שהבחור שמוצא חן בעינייך לא חושב כך גם עלייך, אבל אני בטוחה - יש בחור שיעריך אותי כראוי, רק אתן לזה קצת זמן. 

תגובות