ביזנס ופלז'ר: עובדי סטארבקס שמצאו אהבה בעבודה. shutterstock

ביזנס ופלז'ר: עובדי סטארבקס שמצאו אהבה בעבודה

הסיפורים שהחלו בתור יחסי עובד-לקוח והפכו ליחסי אהבה שהתחילו בבית הקפה "סטארבקס" - "היא הגיעה בכל יום והזמינה את אותו המשקה"

יחממו לכם את הלב כמעט כמו שוקו - אתר cosmopolitian שיתף פעולה יחד עם אתר המלצרים Barista Life במטרה למצוא זוגות שהתחילו ביחסי מלצר-לקוח והפכו עם הזמן לזוגות של ממש. חיפוש אחרי זוגות שהכירו בבית קפה הוביל לבית קפה ספציפי, או יותר נכון לרשת פוטנציאלית במיוחד - "סטארבקס".

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

1. ג'וזף מספר על בן זוגו - "הוא היה הלקוח הראשון שלי, ידעתי שאנחנו הולכים להיות ביחד בשנייה שראיתי אותו. בגלל הנסיבות זה לא ניראה כאילו זה היה יכל לעבוד בינינו, אז יצאנו כידידים ואז נהיינו זוג".  

2. אליס מספרת על בת זוגתה - "פגשתי את חברה שלי בסטארבקס. היא חירשת. היא הגיעה בכל יום והזמינה את אותו המשקה. לפני שנה אני למדתי איך אומרים בשפת הסימנים את השם שלי ו'אני חושבת שאת חמודה', מאז אנחנו ביחד."

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

3. הולי מספרת על הארוס שלה - "נפגשנו בבית הקפה בו עבדתי לפני שנתיים. הוא היה לקוח קבוע וכולם הכירו אותו. תמיד ידעתי מה הוא יבקש להזמין, אבל לא ידעתי שום דבר עליו. יום אחד דיברנו והסתבר שהיה לנו המון במשותף, אפילו שלמדנו באותה הכיתה כשהיינו צעירים יותר וניפגשנו בעבר. ההורים שלנו הכירו אחד את השני אבל אנחנו לא זכרנו בכלל. נהפכנו במהירות לידידים וכעבור כמה חודשים התחלנו לצאת. עכשיו, בעוד פחות מ-3 חודשים אנחנו מתחתנים."

4. קרטן מספרת על בעלה - "הייתי מלצרית בסטארבקס ובכל יום מישהו חמוד הזמין ממני קפה שחור, חייך אלי ופלרטט איתי. אחרי שנה, הוא סוף סוף השאיר לי פתק על המכונית ששאל אם אני רוצה לצאת איתו, אחרי שנה נוספת התחתנו."

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

5. גולשת בשם cc_catastrophe מספרת על בן זוגה - "פעם בשבוע הוא היה מגיע להדפיס משהו במשרדים ואני הייתי מנקה את המקום, ניסיתי לעשות כאילו שאני לא שמה לב שהוא שם אבל בסתר הסתכלתי עליו בעיינים מעריצות. יום אחד הוא ליווה אותי למכונית שלי, כשהגענו הוא אמר לי שהוא הולך לעשות משהו שהוא כבר הרבה זמן רוצה לעשות והוא נישק אותי. התחלנו לצאת רשמית ביום ההולדת שלי בשנה שעברה."

6. מרגורי מספרת על בעלה - "את אהבת חיי הכרתי לפני שש שנים. שתינו עבדנו בסטארבקס בסניפים שונים, הוא ישר התאהב בי אבל אני לא אהבתי אותו עד שאחרי כמה שנים הוא העביר סחורה לחנות שבה עבדתי, נהיינו ידידים ממש טובים ואז התחלתי לראות בו מעבר לידיד. התחתנו ביולי האחרון."

תגובות