אלו טיפוסים אתם במערכת היחסים? גלו לפי מזלכם. צילום: shutterstock

אלו טיפוסים אתם במערכת היחסים? גלו לפי מזלכם

מה המזל שלכם אומר על האדם שתהיו במערכת היחסים? בואו לגלות

כבני אדם עם תכונות רבות ושונות ומזלות שונים, אנו נוטים להיות טיפוסים שונים במערכת יחסים. איזה טיפוס אתם במערכת היחסים שלכם או במערכת היחסים בה תהיו? בואו לגלות בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

מזל שור

השוורים מעניקים הרבה זמן ומשקיעים הרבה מאמץ לתוך מערכות היחסים שלהם. אז כשמשהו לא מסתדר, ונדמה כאילו הצד השני מתחיל עם מישהו אחר, או כל דבר בסגנון, השוורים ייהרסו מיידית. כאשר בעל מזל השור מקנא, כנראה שמשהו רע מאד מהצד השני קרה במערכת היחסים, והאמון בין שני בני הזוג יפגע מיידית. השור נוטה להיות רכושני במהלך הקשר, אז כאשר הקנאה נכנסת פנימה לתוך הקשר, השור עלול להיות הרבה יותר מגונן מבדרך כלל, וכן עקשן יותר ופגוע לעיתים קרובות.

מזל סרטן

באופן כללי, בעלי מזל סרטן עלולים להיות אנשים שחושדים מהר מאד בחיי היומיום, לא קל להם להיפתח בפני אחרים וכאשר הם עושים זאת, כנראה שהם סומכים על הבנאדם איתו הם מדברים מאד. כאשר בעל מזל סרטן מקנא, הוא עלול להיות יותר שמרני ליד בן הזוג, ומהקנאות עלול לחשוב שבן הזוג השני בוגד בו. בתחילתה של מערכת יחסים חדשה, מזל סרטן עלול להיות מעט חסר ביטחון, לכן רצוי לדבר איתו ולהקשיב לו, להרגיע אותו שאין בו שום דבר שלא בסדר, ולהמשיך הלאה.

מזל אריה

כאריה, חיה גדולה ששומרת על עצמה יפה מאד, כך גם אנשים בעלי אותו מזל. במהלך הקשר ביניכם בעל מזל האריה יראה כי הוא זה שבסופו של דבר יודע לשמור ולהגן על עצמו בצורה הכי טובה, לא משנה כמה הצד השני במערכת היחסים ינסה לעשות זאת עבורו. בעל מזל האריה יהיה לעיתים קרובות במרכז תשומת הלב, ובתור הפרטנר השני במערכת היחסים, צריך לתת לו להיות שם בבטחה. כאשר בעל מזל האריה מקנא, אפילו במעט, הקנאה שלו יכולה לצאת מפופורציות לחלוטין, וצריך להרגיע אותו ולשדר לו שהכל בסדר, כך הוא ירגע.

© צילום: shutterstock

מזל עקרב

כאשר עקרבים חושדים שמשהו לא בסדר בצד השני במערכת היחסים, כנראה שבאמת לא ניתן לבטוח באדם השני. זה כמעט בלתי אפשרי שמזל עקרב יסלח לך, אפילו אם תוכיח נאמנותך שוב ושוב. בעלי מזל עקרב יכולים לעיתים להיסגר בפני הצד השני אך מאוחר יותר תמיד ייפתחו וידברו. אם לבעלי מזל עקרב יש איזושהי סיבה לחשוד שהצד השני בוגד בהם (אפילו ללא הוכחה) הקנאה תשתלט עליהם לחלוטין. למזלכם, הם ממש לא האנשים שיחביאו את רגשותיהם והם יפנו אליכם מיד ויספרו איך הם מרגישים במערכת היחסים.

מזל גדי

לבעלי מזל גדי קשה לבטוח באחרים, ואם הם חושדים שמשהו לא בסדר, כנראה שיש להם סיבה לדאגה. אם בעלי אותו מזל נפגעו בעבר, בפעם הבאה הם כנראה אוטומטית יחשבו בראשם שההכי גרוע קרה. כלומר, אם הם חושדים במשהו, הם עלולים להניח שמערכת היחסים נגמרה ממש, אפילו אם למעשה אין להם שום סיבה לחשוש. תמיד חשוב להיות פתוחים וכנים עם גדיים, וככה הקשר יתנהל בצורה טובה והם ירגישו בנוח להיות פתוחים וכנים עימכם.

מזל טלה

בעלי מזל טלה מתקשים לבטא את רגשותיו העמוקים ביותר שכן דבר זה מסתמן לו לעיתים כחולשה מול הצד השני. בעלי מזל זה ישמחו ליזום דברים בקשר, אך לא יעשו זאת הרבה כי חוששים מדחייה. הוא מאד יאהב עם בקשר שלכם תהיה רומנטיקה גדולה, קיטשיות מסוימת, וכך יחוש מאושר בקשר.

© צילום: shutterstock

מזל תאומים

זוגיות אינה הדבר הראשי בחייהם של בעלי מזל זה. הם סקרנים מאד ומעוניינים להכיר אנשים חדשים ומעניינים במהלך כל חייהם אך ברגע שימצו את הקשר עם מישהו - יגידו לו להתראות. הם כן זקוקים למישהו שיהיה לצידם שיוכלו לדבר עמו, ואף להצחיק ולהרשים. הם יחפשו מישהו שיהיו להם איתו מגוון תחומי עניין משותפים, ושיתן להם גיוון ואת החופש לבטא את עצמם באופן הכי חופשי.

מזל דגים

בעלי מזל הדגים נחשבים לרומנטיים ורגשיים ביותר מבין כל המזלות. הדגים מעוניינים בקשר קרוב, עמוק ואינטימי, וביכולת ששני הצדדים יבינו את הצד השני אפילו מבלי לדבר. דגים (בעיקר בגילאים צעירים) נוטים להתאהב במהירות ואף להתאהב אהבה עיוורת במישהו שלאחר הסתכלות עמוקה יתגלה שבכלל לא מתאים לו. הוא מוכן להקריב הרבה למען האהבה ולמען אלו שהוא אוהב, ומחפש מישהו שידע לדבר איתו שיחות עמוקות, שידובב אותו לדבר על רגשותיו הכמוסים ביותר, ומישהו להעניק לו את האהבה הגדולה שיש בו.

מזל בתולה

מזל הבתולה הוא האדם ההגיוני מבין כל המזלות. הוא אינו נותן להתאהבות או משיכה מינית מסוימת לבלבל אותו ולכן כשהוא מתאהב הוא לעיתים נוטה להיבהל מאד. כבר בתחילת הקשר ביניכם הוא ינסה לברר מהן מטרותיו וכוונותיו של הצד השני משום שאם הצד השני אינו רציני לגבי הקשר של השניים, אין לבתולה מה לחפש בקשר, כי הוא כן מעוניין בקשר רציני. הוא ביקורתי ובררן וחשוב לו שבן הזוג יתנהג אליו כמו שצריך. לעיתים הוא נתפש כאדם קר, אך דווקא אוהב מאד רומנטיקה וקיטשיות במערכת היחסים, ומעריך אותה.

© צילום: shutterstock

מזל מאזניים

בני מזל זה מתעניינים בזוגיות וקשרים רומנטיים כבר מגיל צעיר, וזקוקים לבן זוג ולמערכת יחסים רומנטית כי אחרת הם מרגישים בדידות ולבד. הם אוהבים מאד קיטשיות ומחוות רומנטיות, אך מעדיפים שלא לרדת לשיחות מאד עמוקות עם בני הזוג מחשש שיפגעו או לא ידעו איך להגיב. הם טיפוס של שקט ורוגע ולכן אם תהיה איזו בעיה בקשר הם ינסו להעיף אותה כמה שיותר מהר כדי לא לפגוע בשקט שהם כל כך אוהבים.

מזל קשת

בני מזל הקשר אינם ממהרים להיכנס לאיזשהו קשר ובוודאי קשר מחייב, מחשש שיאבדו את החופש שלהם. הם לא נוטים להתלהב מהקשר על בסיס רגש או משיכה מינית, אלא מתלהבים כי מצאו עם הצד השני איזשהו מכנה משותף, או משהו שדומה להם, אפילו בחיצוניות. הרבה אנשים שהם בעלי מזל קשת לעיתים מפתחים קשרים רבים, אך הקשרים הללו הם קשרי ידידות בלבד שאין לקשתים שום כוונות שיהפכו למשהו רומנטי. 

מזל דלי

בעלי מזל הדלי אינם אנשים שמחפשים זוגיות צמודה בכל רגע, אבל הם כן אנשים שאוהבים הפתעות, ספונטניות ומסוגלים לתת הרבה חופש אישי לצד השני. הדלי הינו טיפוס מרדן, שיסתלק ברגע שיכתיבו לו או ינסו להגבילו בדבר שירצה לעשות עם הצד השני בקשר. הוא אינו רגשני מדי, וחברות עמוקה ומכנה משותף עם בן הזוג חשובים לו הרבה יותר מאהבה גדולה או משיכה מינית.

 

תגובות