שווה צפייה: הסרטים הכי רומנטיים ליום האהבה. צילום מסך מיוטיוב

שווה צפייה: הסרטים הכי רומנטיים ליום האהבה

יום האהבה הבינלאומי נחגג ממש עוד מעט (14 לפברואר) ולאוהבים הצעירים מביניכם שכבר יודעים שיבלו אותו בערב בייתי עם בן הזוג עם אוכל טוב וסרט טוב, מן הראוי שיהיה לכם במה לצפות לא? בדיוק בשביל זה הכנו לכם את ההמלצות הכי רומנטיות לסרטים שיצרו לכם ערב בלתי נשכח!

החלטתם על דייט בייתי של סרט לכבוד יום האהבה עם החבר, אבל לא יודעים מה לראות? אל דאגה, בזכותנו אתם מסודרים!. הכנו לכם את הרשימה המלאה עם כל הסרטים הכי רומנטיים שוודאי יארגנו לכם ערב רומנטי וחמים במיוחד. תהנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

יום האהבה (2010)

איך אפשר להתחיל כתבה על הסרטים הכי טובים ליום האהבה מבלי להזכיר את הברור מאליו? הסרט "יום האהבה" שיצא בשנת 2010 מרכז בתוכו את מיטב השמות הנודעים (טיילור סוויפט, טיילור לאונטר, אמה רוברטס, אן התוואי, ג'ניפר גרנר, אשטון קוצ'ר ועוד רבים וטובים) אשר כולם בנפרד אך בתוך סרט אחד מנסים למקסם את יום האהבה שלהם ולבלות אותו על הצד הטוב ביותר. במהלך היום שאמור להיות לא פחות ממושלם לפי כל אחד, הם חווים לא מעט קשיים ובעיות, אבל מוכיחים לנו שהאהבה, כמו בסרטים, תמיד מנצחת. הבחירה המושלמת והמועדפת עלינו ליום האהבה, בכל שנה, ולמען האמת גם בלי קשר.

 

באהבה, רוזי (2014)

הסרט הרומנטי המושלם הזה בכיכובם של לילי קולינס המתוקה וסאם קאלפין (משחקי הרעב) מספר את סיפורם של רוזי ואלכס, בני 18 שבילו את כל חייהם הצעירים בפוזת ה'חברים הכי טובים', לעיתים, המצב נהיה מעט בעייתי כי החברות בין השניים נהייתה מעט מביכה כאשר הייתה כמעט ומעורבת בסיטואציות אינטימיות. כאשר דרכיהם נפרדות ורוזי חווה אירוע משמעותי (לא נגלה לכם מהו) שמשנה את חייה והיא זקוקה לחברה הטוב ביותר, היא גם מתאהבת בו על הדרך. סיפור האהבה שלהם אינו פשוט ומלווה בקשיים רבים, אבל, תמיד בא סוף טוב. לא ככה?

 

לול (2010)

הסרט המתוק והקיטשי הזה הוא בהחלט הבחירה האולטימטיבית שלנו, כל כך אולטימטיבית כי אנחנו יודעים את כל הסרט בעל פה לאחר שצפינו פה 200 אלף פעם ואנחנו כבר יודעים את כל הטקסט בעל פה. הסרט מספר את סיפורה של לולה (מיילי סיירוס) נערה מתבגרת ומעט מתוסבכת שכמו כל מתבגר מעדיפה לבלות את חייה עם החברים הטובים ופחות עם המשפחה. לאור חיזוק קשריה עם החברים היא מתאהבת בחבר הכי טוב (ויש לומר, המאד חתיך שלה) קייל, ומגלה שלהפוך חברות טובה לאהבה עם החבר הכי טוב זו לא בדיוק משימה פשוטה, ולשמור תוך כדי על יחסים טובים עם הסביבה הקרובה לה זו משימה קשה עוד יותר. סרט קיטשי שבהחלט יעשה לכם חמים בלב, עלינו.

 

אם אישאר (2014)

הסרט הרומנטי ויש לומר גם מאד עצוב הזה בכיכובה של קלואי גרייץ מורץ יצא בשנת 2014 ורבים עוד מתחננים להמשך שלו, למרות שמהנקודה בה הוא הסתיים, לא בטוח לאן יש להמשיך. הסרט מגולל את חייה של מיה, נערה בשנתה האחרונה בתיכון, שכל חייה הינם מוזיקה. היא פוגשת באדם, גיטריסט חתיך ומושך שמוגדר כבחור הכי חתיך בשכבה, שמזמין אותה, מכל הבנות בבית הספר, לצאת. לאחר זמן מה שהשניים יוצאים, מיה ומשפחתה עוברים תאונה קשה, ומותה של כל המשפחה נקבע במקום. הסרט מראה את מערכת היחסים בין השניים דווקא לפני התאונה, בפלאשבקים אחורה, ומראה כיצד השניים פיתחו מערכת יחסים קרובה ועמוקה שלאחר שמיה תתעורר מהתרדמת הנוראית בה היא נמצאת, היא תבין שאדם אהובה הוא כל מה שנשאר לה. סיפור האהבה בין השניים יפייפה עד דמעות, ולבטח ישאיר את שניכם דומעים אחרי שחיסלתם לפחות חבילת טישו אחת. סרט מרגש ושובר לב אבל כן מאד מומלץ לראות דווקא ביום האהבה, שיזכיר לכם כמה באמת ניתן לאהוב.

 

ללכת בדרכך (2016) 

שובר הקופות הזה יצא ממש ביוני האחרון של שנת 2016 שממש לא מזמן הסתיימה לה, ומעטים האנשים שצפו בו ולא סיימו אותו מרוגשים ובוכים. הוא מספר את סיפורה של אמיליה קלארק (שזהו גם שמה במציאות) בחורה בשנות ה-20 לחייה שמחפשת עבודה ייחודית, ומתקבלת כמטפלתו האישית של ויל (סאם קאלפין, משחקי הרעב, באהבה רוזי) בחור בגילה שמשותק מהצוואר ומטה לאורך כל מוחו. בתחילה הקשר ביניהם נראה כי אינו הולך למקום מבטיח, אך די במהרה אמיליה שעושה את כל מאמציה לחבבו ולהתחבב עליו, באמת מתחבבת עליו, הוא עליה, השניים מתאהבים כנגד כל הסיכויים, ומנהלים מערכת יחסים יחודית ושוברת לב. ההומור השנון בסרט וכן, הקיטשיות והרומנטיקה המקיפה אותו, יתנו לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל ערב רומנטי מושלם.

 

אשמת הכוכבים (2014)

הסרט המצליח הזה משנת 2014 בכיכובם של שיילין וודלי ואנזל אלגורט מבוסס על רב המכר שרובכם וודאי מכירים על אותו שם מאת הסופר הנודע ג'ון גרין. הסרט מספר את סיפורם של הייזל ואוגסטוס, נערים בגילאי 17 ו-18 הנאבקים במחלת הסרטן. השניים נפגשים בקבוצת תמיכה לחולי סרטן ועד מהרה מתאהבים אהבה שנראית גם היא כנגד כל הסיכויים. הסרט עוצמתי כל כך ומראה עד כמה אפשר באמת לאהוב, וכמה כל אחד יכול לקיים זוגיות נורמטיבית. יש לו קסם משלו ומסרים מדהימים, אנו בטוחים שבזכותו יהיה לכם ערב מרגש ורומנטי למדיי.

 

כל סאגת "דמדומים" - (2008-2012)

הסרטים הרומנטיים והנושכים יש לומר שמבוססים על סדרת הספרים המצליחה בכיכובם של קריסטין סטיוארט, רוברט פטינזון, אשלי גרין ועוד ראו אור ב-2008 וזכו להצלחה מסחררת ברחבי העולם. אלו סרטים שמשלבים גם הרבה רומנטיקה וגם את עולם הפנטזיה שרבים מתחברים אליו. ומגוללים את היכרותם של בלה ואדוארד, שהכירו בתיכון והתחברו, בלה שמה לב שמשהו במשפחתו של אדוארד נראה לה מוזר, מגלה בסרט הראשון שהם ערפדים ונחשפת לעולם חדש ושלם שהיא לא הכירה מעולם. הסרטים מגוללים את הזוגיות שלהם, ואת הבקשה החוזרת ונשנית של בלה להפוך לערפדית בעצמה. הסיפור שלהם הוא בהחלט אינו סיפור רגיל שהותיר הרבה מעריצים וגם זוגות נלהבים ובהלם. השניים אף יצאו במציאות ואף גרו ביחד, אך נפרדו, וקריסטין עצמה הספיקה לצאת מהארון. מצאנו במיוחד בשבילכם את כל הטריילרים מחוברים יחדיו:

 

 

 

תגובות