הכל בשבילכן! רעיונות למתנות ליום האישה 2017. צילום: shutterstock

הכל בשבילכן! רעיונות למתנות ליום האישה 2017

יום האישה חל ממש השבוע ביום רביעי, חיכיתם לרגע האחרון ולא יודעים מה לקנות לבת הזוג, לחברה הטובה או לאמא? איך למצות את היום עד תומו? דיוק בשביל זה אנחנו פה עם רעיונות מגוונים

יום האישה מתקרב אלינו בצעדי ענק וחל ממש מחר, (ד'), אז לאלו מכם שחיכו והתבלבלו ולא יודעים עד לרגע זה מה לקנות לנשים בחייכם, אנחנו פה עם המדריך המלא.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הפתיעו את בת הזוג

אם מדובר בבת הזוג, למען האמת, אתם לא חייבים לקנות אותן דווקא במתנות יקרות וגדולות, המחווה הכי חמודה ומתוקה שתוכלו לעשות להן ליום האישה הוא לקנות זר פרחים יפה, לקנות בדרך לבית הספר משהו מתוק וטעים, לארוז אותו ולהביא איתכם לבית הספר. ככה היא תוכל להתחיל את היום העמוס בכיף ממש מתחילת היום.

בילוי עם החברה הטובה

אם מדובר בך ובחברתכם הטובה, ובכלל בשתי נשים - לקחו יום חופש ועשו משהו כיף ששתיכן אוהבות. בין אם זה השתזפות בים בימים הקיציים והחמימים שמזג האוויר תיכנן לנו השבוע או מניקור פדיקור בסלון ציפורניים - העיקר שתבלו זמן איכות ביחד ותנצלו את היום שנועד בשבילכן לנטו פאן!

© צילום: shutterstock

מתנת DIY

אם אתם רוצים להיות מקוריים, בעלי ראש יצירתי ובא לכם להפתיע במשהו חמוד, אתם יותר מיכולים לעשות את המתנות הבאות: הדפיסו תמונות של שניכם\שתיכן, וגם תמונות של דברים ששניכם אוהבים ומיוחדים רק לכם (משהו שמזכיר בדיחה פרטית, מאכל ששניכם אוהבים לאכול, וכדומה) קנו לוח שם פשוט (שקיים בזול בכל חנות יצירה או חנות למוצרי לימודים) ונעצים, הדביקו את התמונות, והנה - סידרתם לה מתנה מקורית ומושקעת. אם זה פחות אתם, פיתרון פשוט יותר אך חמוד ומחמם את הלב, היא צנצנת בה ישנם כל מיני פתקים אותן היא תפתח ביום שבו היא מרגישה עצובה, מרוגשת וכיוצא בזה.

ברכה אחרת לאישה מיוחדת

במקום ללכת על 'הבייסיק' (למרות שגם זה פיתרון מעולה) ולכתוב ברכה ארוכה על נייר, ניתן להכין אותה על מצגת של PowerPoint, בכמה סגנונות. ניתן להכין מצגת בה יהיו את כל הסיבות לאהבתם אליה, ניתן יהיה לקחת את אותיות השם המלא של בת הזוג, אמא, או חברה טובה ולכתוב מהן משפטים, וכך תוכלו להפוך ברכה פשוטה למיוחדת ומקורית.

© צילום: shutterstock

ובמקרה הכי גרוע... צאו לשופינג!

עדיין מבולבלים? כבר שאלתם את השאלה הקשה והמסובכת: "מה אפשר להביא לך ליום האישה?", ולא התקבלה תשובה? קחו אותה לשופינג! כך היא תוכל לראות בעיניים ולהחליט, 'לנקות את הראש' ולהיות לגמרי בחופש, ולבלות איתכם את היום! 

 

תגובות